Jump to content
  • 0

Problém Go!messenger


Wartryton

Question

Prosím poraďte mi .. :?

Dnes ráno sem se zaregistroval na Go!messenger (přes PC) .. v pohodě přišel email . v psp dám ikonku Go!messenger pak mám na výběr Log On nebo Register .. Dám Log on vše vyplním a napíše se

:roll:verifying Your Credentials

Account verification failed.Your username and password you entered were not valid. Please check and retry. If this problem persists, please go to your accout page on the Go!Messenger website " :roll:

Kdyz dám Register tak se napíše

:roll: Communication with the server failed

:roll: A DNS error has occurred (80410402) :roll:

PROSIM PORADTE MI

///přesunuto do správné složky tekken90

Link to comment
Share on other sites

18 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

jo maji prijit 2, v tom prvnim mas login do BT - ten samy login pouzij pro prihlaseni v PSP...

Ale tobe to nejde z jineho duvodu, mas spatne nastaveny DNS server na wifi, bud ti ho spatne nastavilo DHCPcko (nastav si to teda manualne - misto Easy dej Custom a nastav si to), anebo ho tam mas proste spatne..

Vcera se takhle neslo prihlasit - ale to bylo kvuli tomu ze to bylo pretizene a neslo to nikomu, ale dnes rano uz to jede, takze je chyba na tve strane..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
no já tam zadávám to správné a stejně to nefunguje... stejná hláška. Musí prý přijít ještě jeden E-Mail, kterým to activuješ. Zkus se v tom gomessenget.bt.com přihlásit do toho youraccount a tam Ti to pravděpodobně napíš, že ještě nemáš aktivovaný účet na messengera..

Já sem pomocí žádnýho mailu nic neaktivoval :dozey:

to Wartry: hej my máme všechno stejný. Tomu nebudeš věřit ale já sem taky Tomáš :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 0
no mě bylo řečeno, že musí přijít ještě jeden E-Mail, který potvrzuje Tvou aktivaci účtu do messengera..

ano presne tak, prijde jeden

-- ten ti potvrzuje registraci do BT, ten mi prisel prakticky ihned, byl hnusnej a textovej a zadnej link v nem neni a nemusis v nem na nic klikat, je ciste informacni..

-- pak prijde druhej, kterej potvrzuje ze vas aktivovali (oni, ty nic neaktivujes, na zadnej link v mailu neklikas apod..)

--> ten je uz hezkej, s obrazkama, je tam napsane vse co jste tam zadavali:

login, nick, jmeno, prijmeni, datum narozeni, otazka ... apod..

Jakmile vam prijde, znamena to, ze se muzete zalogovat a ze vas ONI AKTIVOVALI a ze zkontrolovali (behem tech 48hodin), ze jste tam nenapsali nejake voloviny a ze nejste spambot.. Na nic se neklika, aktivaci dle nich znamena jen ze vam ten mail prijde..

Link to comment
Share on other sites

  • 0
ano presne tak, prijde jeden

-- ten ti potvrzuje registraci do BT, ten mi prisel prakticky ihned, byl hnusnej a textovej a zadnej link v nem neni a nemusis v nem na nic klikat, je ciste informacni..

-- pak prijde druhej, kterej potvrzuje ze vas aktivovali (oni, ty nic neaktivujes, na zadnej link v mailu neklikas apod..)

--> ten je uz hezkej, s obrazkama, je tam napsane vse co jste tam zadavali:

login, nick, jmeno, prijmeni, datum narozeni, otazka ... apod..

Jakmile vam prijde, znamena to, ze se muzete zalogovat a ze vas ONI AKTIVOVALI a ze zkontrolovali (behem tech 48hodin), ze jste tam nenapsali nejake voloviny a ze nejste spambot.. Na nic se neklika, aktivaci dle nich znamena jen ze vam ten mail prijde..

a jenom za jak dlouho po registraci přijde ten druhej mail???

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No, ja se registroval vcera nekdy odpoledne - mozna okolo ctvrte hodiny, ihned mi prisel ten prvni.. Pak jsem se nekolikrat zkousel na gomessenger.bt.com prihlasovat a psalo mi to ze ucet jeste neni aktivni.. Dneska jsem se rano (dopoledne) okolo 11te probudil, podival jsem se na forum, zjistil jsem ze v topicu o zahlceni Go!Messengera je post ze uz to jede, tak jsem se podival na mail a opravdu jsem tam mel druhej mail.. Tak jsem se hned zkusil prihlasit a jelo to!

Kdyz chvilicku vydrzis, podivam se na mail na presne casy kdy mi to prislo a editnu to a hodim ti to sem.

EDIT: Takze bylo to presne takhle

-->

Vcera jsem se registroval dokonce uz okolo 10hodiny dopoledne (!) wow. :)

Takze prvni mail mi prisel v: 10:53 vcera

A druhy mi prisel ve: 23:43 vcera

pokud uz ti to trva dyl a stale nic, podivej se do spamu, jestli ho tam nemas, nebo se zkus regnout znova.. Je mozne ze jak s tim vcera meli celkove problemy, ze se jim tvoje registrace proste nejak smazala nebo neco..

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Dostal jsem 2 maily a stejně to nejde, když dám, že jsem zapoměl své heslo, mailem mi přijde PIN, kterým se to potvrzuje a můžu si to heslo změnit, ale ani po změně se to nechce přihlásit :cry:. V druhém mailu potvrzujícím registraci, je odkaz SIGN IN pro správu účtu, ale ani tam se nepřihlásím !?

Takže jediný na co mi to je, že si mohu dokola měnit heslo......:)

Link to comment
Share on other sites

  • 0
Dostal jsem 2 maily a stejně to nejde, když dám, že jsem zapoměl své heslo, mailem mi přijde PIN, kterým se to potvrzuje a můžu si to heslo změnit, ale ani po změně se to nechce přihlásit :cry:. V druhém mailu potvrzujícím registraci, je odkaz SIGN IN pro správu účtu, ale ani tam se nepřihlásím !?

Takže jediný na co mi to je, že si mohu dokola měnit heslo......:)

A kdy ses registroval, já se zapsal v pátek a na GO! mě to pustilo až v neděli večer, to už tam ráno někdo zalogovanej byl. Jestli se jen nechlubil. Moje přítelkyně si z PC musela udělat druhou registraci, páč ten první účet jí potvrdili ale doteď neexistuje:cheesygrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

No mě to v neděli přes den nedalo, tak jsem zkusil zpátky na ty stránky a dal jsem tam ty svoje přístupové údaje. Dvakrát mě to vykoplo jako že user database není k mání, nebo tak něco. Po třetí mě to pustilo a ukázalo parametry účtu, večer jsem byl schopen se zalogovat. pokud tě to nepustí a objeví se logovací okno znova máš blbě login nebo heslo.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy