Guest Dolf Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 Jsem začátečník a potřebuju poradit. Při vložení disku s hrou GTA Vice City mi to napíše že musím mít fw 2.81 - poraďte prosím jak to mám udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PAINkillerCZE Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 no tak dej update ne ? mas to na tom umdcku...neni na tom nic tezkyho tohle je moc :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Dolf Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 Heh tak sorry :D ještě musím počkat až se mi nabije baterka mi to hlásí. takže to jen takle jednoduchý jo? Fakt sorry mám ho první den :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PAINkillerCZE Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 nic se nedeje..jinak se podivej do topiku pro zacatecniky...je to dulezity nez budes delat update ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
placek Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 Heh tak sorry :D ještě musím počkat až se mi nabije baterka mi to hlásí. takže to jen takle jednoduchý jo? Fakt sorry mám ho první den :roll:Ano je to takhle jednoduché.Ale pozor-po tomhle updatu si už nezpustíš ISO a další homebrew z karty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
killer23 Odesláno Listopad 21, 2006 Nahlásit Share Odesláno Listopad 21, 2006 tjn radši si udělej update na 2.71 SE-B a nebo downgrade na 1.50 ale co to už je na Tobě ale kupovat hry za 1.500kč mno není to nic levnýho koupil jsem si 3 origoš a pak jsem přešel na iso hry :lol: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...