CFbot Odesláno Duben 10, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 10, 2008 Dlouho jsem přemýšlel jak řešit problém s*hodně schránkama, které vybírám, vždy mi přišlo hloupé je všechny nasměrovat do jedné, ale nakonec se to ukázalo jako rozumné řešení. Takže všichni si prostě postupně zvyknou že jim píši z*michalkrajcirovic.cz a*bude. Problém, který jsem ale dlouho nevyřešil a pomalu si s*ním přestávám vědět rady je uspořádávání korespondence. Denně mi přijde kolem třiceti-čtyřiceti mailů vyžadujících odpověď (jen „osobní“ či „pracovní“, ne support, ten počítám mimo). Problém je v*tom, že s*každým mailem je třeba učinit něco jiného tak, abych se v*tom mohl pořád dobře orientovat. Moje maily se dělí přibližně do následujících skupin: pracovní maily vyžadující archivaci, ale obvykle ne reakci*– buďto objednávky, nebo nějaké formuláře, vzory hlavičkových papírů*atd. pracovní maily vyžadující archivaci a reakci*– zakázky, připomínky k*nim, návrhy smluv, případně potom technická podpora kde se požadavky samozřejmě archivují (ale o*tom*dále) pracovní maily vyžadující nějakou akci a poté archivaci*– např. faktury s*nějakou splatností*apod. pracovní maily kde se třeba čeká na reakci zákazníka, doplnění k*požadavku*atd. osobní maily které má význam archivovat, nějaké rozumné záležitosti osobní maily*– sračky, řetězáky atd., které nemá význam ani číst a rovnou se*mažou informačí maily*– významné i*nevýznamné, některé archivovat, jiné zahodit Osobně jsem názoru, že maily se mají archivovat a konám tak, mažu jen vyložené nesmysly, odpovědi typu „ok“, … Přemýšlím, jaký zvolit ideální systém pro držení přehledné historie*mailů. Jako zatím optimální řešení se jeví to, co používáme na support, tedy otrs, v*debianu se to dá nainstalovat jedním apt-get, ale pořád se mi nějak příčí pracovat i*s „osobními“ maily jako tikety s*čísly. Víc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.