SEMRY Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 Dnes mě telefonicky kontaktoval prodejce mé N91 a bylo mi sděleno že mám v záručáku přepsanou cenu, že je to falšování dokumentu a tím je záručák neplatný a mám smůlu, vhledem k tomu že jsem podobné praktiky zažil už i v Datartu, rád bych věděl jaké mám šance. Prý mají i potvzení české obchodní inspekce. Záručák je jinak kompletní, všechno sedí. Bych taky mohl tvrdit že mi to přepsal prodejce ne? Já jsem si toho vážně nevšiml, a myslím že to není ani tak důležité pokud se podívají do počítače kde ta cena stejně je. Existuje nějaké řešení? BTW: Při první opravě to nezkoumali..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F789GH Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 dle meho mineni,ne,ale muzes podat podnet na policii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SEMRY Odesláno Duben 15, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 No je to jako ze strany prodejce divné, protože co když se spletl při prodeji a přepsal to? Stejně to na to nemám vliv, razítko je, datum je, výrobní čísla ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atry Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 ..do zarucniho listu se pise cena? ..sem myslel ze jen typ vyrobku a vyrobni cislo.. ..cena je na paragonu (a jak rikas) podel me taky, to za kolik si to koupil nema vliv na to, ze to mas 2 roky v zaruce... ..navic dneska se uz snad ani na zarucni listy nehraje a k reklamaci staci paragon.. ..idkyz pokud by ti vraceli penize, tak uz to vliv ma:( ..btw: to si fakt prepisoval..nebo si to od nekoho koupil s tim zarucakem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SEMRY Odesláno Duben 15, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 Ten telefon jsem koupil. Nejsem blbej abych to přepisoval, nevím co bych z toho měl. Už takhle si mi to zdá podezřelé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TyraniusXf_M00N Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 ..kupujici ma zakonem danou dobu 2 roky na reklamaci , pokud muze potvrdit ze predmnet zakoupil.. myslim ze by s tim nemnel byt problem ,ale rekni mu ze tu cenu popletli pri tom kdyz si ho kupoval ,.. popripade cerne ovce (ceska televize):) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xDante1986 Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 asi takhle....pro tebe není stěžejní cena, ale to že jsi to tam koupil a kdy...zbytkem se ohánět nemůže, řekneš že to jejich prodavač udělal při koupi chybu, nicméně doklad o koupi máš....navíc jako záruční list slouží jakýkoliv paragon potrvzený...takže nejde o tu cenu....to jen v případě že bys pak chtěl vrátit peníze.....tak ti nemusí vyhovět..ale pokud chceš opravu tak tě nemůže odmítnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siki Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 prostě tam jdi znovu a hadej se dokud ti to nevyreklamujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bezejmena Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 Prý mají i potvzení české obchodní inspekce. to by mne vážně zajímalo jaký jim tak asi dala potvrzení :lol: obrať se přímo na autorizovaný servis a na prodejce dej podmět ČOI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SEMRY Odesláno Duben 15, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 Zítra se asi uvidí, ten záručák je naprosto v pořádku kromě ceny. Vážně je to tady v čr děs něco reklamovat, od té doby co mě vyhodili z Datartu jsem se sice poučil ale tohle je už vážně moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Duben 15, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 15, 2008 staci kdyz tam prijdes a trosku dupnes a srovnas to tam.. zvys hlas - klidne pred lidma.. ze co to melou a ze pokud ti to nevezmou, tak zazijou peklo (media..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SEMRY Odesláno Duben 16, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 16, 2008 Tak bez odezvy potřebuju mít něco v ruce, má někdo nějakej návrh? Nevím jaký bude můj další postup, nechce se mi jim to nechat. Má někdo řešení? Kam zajít, čím se hájit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D4X Odesláno Duben 16, 2008 Nahlásit Share Odesláno Duben 16, 2008 to co údajně řekli je naprostá blbost :D dones k nim paragon (za žádnou cenu jim ho nenechávej) a nech si předložit to razítko xD když nebudou chtít tak vyhrožuj kontaktem COI etc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SEMRY Odesláno Duben 17, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 17, 2008 Sdružení ochrany spotřebitele: Nebývá zvykem uvádět cenu na záruční list, k tomu slouží doklad o koupi. Pokud se Vám jedná o opravu, pak je pro přijetí podstatné pouze to, zda je telefon dosud v záruce a souhlasí jeho identifikační údaje a ne jestli stál 1,-Kč nebo 10.000,-Kč. Problém s cenou byste však mohl mít v případě, že by bylo potřeba odstoupit od kupní smlouvy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.