repair center Odesláno Květen 1, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 1, 2008 Čauky všichni pracuji jako debug engineer ve společnečnosti kde se opravuje x-box 360 případné dotazy vám rád zodpovím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 En3mY Odesláno Květen 1, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 1, 2008 ja mam dotaz-za kolik by si sehnal debugovy xko?:cheesygrin: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 razziel Odesláno Květen 2, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 2, 2008 mam dotaz dis se rozsvitej 3 red diody tak co se v xboxu poroucha?. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Mistr všech termixů! Odesláno Květen 2, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 2, 2008 mam dotaz dis se rozsvitej 3 red diody tak co se v xboxu poroucha?. Znamená to hardwarovou chybu. Také může být způsobena poruchou zdroje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Anonymous_ Odesláno Květen 2, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 2, 2008 Znamená to hardwarovou chybu. Také může být způsobena poruchou zdroje. ktera je v 90% zpusobena prehratim vaseho xboxu ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 En3mY Odesláno Květen 2, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 2, 2008 moje otazka stale neni zodpovezena?:dozey: no jo no,faker:dozey: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 wizzy Odesláno Květen 2, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 2, 2008 ja chi vědět za kolik by ste mi prodali xko s ring of death dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 JohnnyX360 Odesláno Květen 4, 2008 Nahlásit Share Odesláno Květen 4, 2008 Je možné, aby mi Xbox škrábal disky? Dělá se výměna mechaniky pro Xbox 360 a pokud ano kolik taková sranda stojí? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...