Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

MAG: Massive Action Game


tekken90

Recommended Posts

  • Odpovědi 67
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

  • 6 months later...

Velmi zajímavé. Ještě by k tomu mohli přihodit možnost pro pár jedinců aby to hráli jako "RTS" - prostě generál co má lepší přehled a dokáže takticky řikazovat vojákům ak zaútočit a tak :-)

No jsme zvědavej jak to dopdne - hlavně vyváženost hry a její plynulost.

A když už to má bejt takhle massive, bylo by i zajímavý nedávat tam žádný pevně daný týmy. Ale trochu to inspirovat Little Big Planet - v principu každej pro každýmu. Ale někteý věci zpřístupnit pouze při "nezávazné" ko-operaci - a už řízení auta s týpkem u kulometu. Možnost dobýt základnu ryhcleji, když ti druhe jpomůže (aktibuje tvůj výtah odjinud) - by to hned dávalo možnost tvořit týmy - ale byly by pouze o domluvě hráčů - takže pořád by ve vzduchu hrozila zrada apod...

Snad jde pochopit jak to myslím. Kdžy budu s týpkem spolupracovat, půjde nám to líp - ale pořád bude platit že když jeden z nás odstřelí druhýho, dostaneme taky body - adrenalin by byl nedka jinde.

EDIT:

Jinak k tomu videu - npřijde vám v mnoha místejch jako pouhej render? Podle toho jak týpci skočí před výbuchem, jak na konci opatrně přešlapuje mrtvly - vůbec všechny animace, který přesně odpovídají tomu co se bude dít (tahle detialně nikdy hráč animace své postavy neovládá - jako že by měl třeba šest skoků a tak...) - po druhým zlídnutí mě tohle doceal schadilo. Dokud neukážou skutečnou gameplay, jsou kvality pouhou spekulací :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...
Nejhezčí válečná hra současnosti - MAG

Válečná akce MAG od týmu Zipper Interactive (tvůrců PS2 her SOCOM) patřila k největším překvapením minulé E3. Jenomže od té doby jsme se o hře vůbec nic nedozvěděli. Až dnes nám úplně náhodou přistály v mailu obrázky z této očekávané hry, které vypadají naprosto bombasticky. Vidět na nich můžeme rozsáhlá bojiště, kde se bude prohánět až 256 hráčů. Nad obrázky můžete slintat na kartě hry link , kde už jsou pro vás připraveny. Těšíme se na vaše dojmy. Už brzy navíc můžete čekat naše velké preview, kde si hru blíže představíme.

http://konzolista.cz/seznam-her/karta/mag_293.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Exoduser:

Přesně tak. Je nutný si uvědomit že trailery ukazujou hraní jaké "by mělo být". Ale obávám se, že to takové ve výsledku vůbec nebude. Ne kvůli hře, ale kvůli hráčům samotným.

V Killzone 2 jdou vytvořit skupinky po 4 hráčích. V online jsem strávil přes 20 hodin a za tu dobu jsem neviděl jedinou skupinku, která by postupovala opravdu takticky (krala se, přes headsety se domlovuala kdo brání co aby byly rozprostření apod...). A to jde o pouhé 4 hráče. Představa hry s 256 hráči, kteří mají postupovat takticky pod velením (tak jak to ukazují všechna videa) mi přijde jako značná utopie.

Dokáži si živě přestavit jak to dopadne - na mapu s vysadí kupa hráčů. A ti se prostě zmateně rozpěhnou lovit fragy. Bez ohledu na týmovej postup, bez ohledu na taktiku, bez ohledu na to kam jdou ostatní hráči z jejich jednotky....

Výsledke - obyčejenj berserk deathmatch. Bude tam sice víc hráčů, ale zároveň větší mapa... takže ve výsledku se to bude hrát vlastně stejně.

Strašně rád bych se pletl. A myslím že krom pár "role-play klanů" si nepůjde zahrát hru, která by měla aspoň trochu společnýho s tím co se teď prezentuje. Pokud to nefunguje ve 32 hráčích (Killzone2), v 256 to nebude o nic lepší. Naopak to bude o to větší zmatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Exoduser:

Přesně tak. Je nutný si uvědomit že trailery ukazujou hraní jaké "by mělo být". Ale obávám se, že to takové ve výsledku vůbec nebude. Ne kvůli hře, ale kvůli hráčům samotným.

V Killzone 2 jdou vytvořit skupinky po 4 hráčích. V online jsem strávil přes 20 hodin a za tu dobu jsem neviděl jedinou skupinku, která by postupovala opravdu takticky (krala se, přes headsety se domlovuala kdo brání co aby byly rozprostření apod...). A to jde o pouhé 4 hráče. Představa hry s 256 hráči, kteří mají postupovat takticky pod velením (tak jak to ukazují všechna videa) mi přijde jako značná utopie.

Dokáži si živě přestavit jak to dopadne - na mapu s vysadí kupa hráčů. A ti se prostě zmateně rozpěhnou lovit fragy. Bez ohledu na týmovej postup, bez ohledu na taktiku, bez ohledu na to kam jdou ostatní hráči z jejich jednotky....

Výsledke - obyčejenj berserk deathmatch. Bude tam sice víc hráčů, ale zároveň větší mapa... takže ve výsledku se to bude hrát vlastně stejně.

Strašně rád bych se pletl. A myslím že krom pár "role-play klanů" si nepůjde zahrát hru, která by měla aspoň trochu společnýho s tím co se teď prezentuje. Pokud to nefunguje ve 32 hráčích (Killzone2), v 256 to nebude o nic lepší. Naopak to bude o to větší zmatek.

Toho bych se moc nebál. Ta hra na to bude zaměřená, takže to bez taktiky prostě nepůjde. jde jen o lidi jak se domluví a případně založí klany. ty pak hrajou týmově v jakýkoliv hře. U MGS4 Online to bylo ze začátku stejný, jak píšeš. Ale když se to lidi trochu naučili a pozoroval si chvíli různý klany, tak si svoji taktiku dokázali vytvořit. Stejně COD, MOH atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu