Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Zase chyba pri vypalovani hry :(


Spoon

Recommended Posts

Zdar koupil jsem si jedno DVD ze si vypalim Condemned2 a zase mi to hodilo nakou chybu,nedavno mi nesla zadna hra vubec vypalovat tak jsem koupil novou mechaniku a vsechno mi vypalovat slo a zniceho nic zase tohle spalo to podobny error uz me to fakt s...e

Nevite jak tomu predchazet? samozrejme pouzivam DVD+R DL verbatimka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja kdyz dam pokracovat tak to udela znovu skusim ten clonecd,stema haram na Xko je to fakt 50 na 50

nekdo psal, ze to je chyba ve vypalovacce, ale me to udelalo na te nove....zatim sice jen jednou a tam jsem dal prave pokracovat a vse slape, tak nevim kde je chyba, take by me to zajimalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja kdyz dam pokracovat tak to udela znovu skusim ten clonecd,stema haram na Xko je to fakt 50 na 50

S CloneCD bys nemel mit problem. Ja vypaloval zatim cca 10 her (rychlosti 1x, ktera u me trva stejne jako pri 2,4x:D) a skore je 100% ve prospech CloneCD ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem palil opet hru na xko NBA 2k9 a po vypaleni mi to hodilo chybu a i kdyz jsem dal pokracovat jako predtim u NHL 09, dal uz se to nehlo......ale hru jsem dal do xka a normalne jede......uz se zjistilo cim to je? Ja mam novou mechaniku a problem jsem nikdy nemel, jen ted 2 posledni hry.....ale presto to vypalilo a hraju, ale stejne si myslim ze az se dostanu nekam kde to neni dokonceny, tak me to hru sekne. Co myslite???? Vypaleni bylo na 100%, ale pak se jeste jede v imgburn ten kontrol test nebo co to je a v tom se mi to seklo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky