Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

LUA Tutoriály


myschoo

Recommended Posts

UPDATE: 09.05.2012 - Po viac ako 5 rokoch mozem povedat, ze tieto tutorialy su napisane zlym sposobom a nie su vhodne na ucenie. Ak ale chcete ziskat taky jemny nahlad na PSP LUA a na LUA celkovo, pokracujte dalej v citani. ;)

bannerLUA.png

LUA - Skriptovací jazyk

LUA je najjednoduchší štart pre začiatocníkov v oblasti tvorenia hier/aplikácii pre PSP. Štruktúra je jednoduchá a dá sa rýchlo naučiť, avšak neposkytuje toľko možností ako C, alebo iné jazyky. Na začiatok to bohate stačí.

Wikipédia - LUA

LUA Hello World

hw1hz.png

1. Čo budeme potrebovať ?

PC

Notepad (tzv. Poznámkový blok)

2. Tutoriál krok po kroku:

1. Takže, otvoríme si notepad a začneme.

2. Najprv vložíme do kódu svoje údaje, asi takto:

--Hello World
--by myschoo

2 pomlčky za sebou nám zaručia, že táto časť kódu nebude prečítaná.

3. Teraz si definujeme farby:

white = Color.new(255,255,255)

Pod pojmom "white" sme si definovali novú farbu s údajmi 255,255,255. Odkial tieto údaje zobereme? Použijeme na to Paint (tzv. Malovanie)

Otvorte si paint, hore máte "Colors" alebo "Farby" --> Kliknite na to a uvidíte niečo ako "Zmena farieb" alebo "Edit Colors" --> kliknite na to a ďalej na "Definovanie vlastných farieb". Mali by ste vidieť malú tabulku farieb:

farbyyn3.png

Úplne vpravo dole sú tri kolonky: Red, Green, Blue. To sú tie tri čisla ktoré potrebujete.

4. Ok, farbý máme definované. Teraz začneme samotným dianím na obrazovke, takže teraz napíšte:

while true do

Spojenie "while true do" začína hlavný "loop" (otočku/obrátku). Za 1 sek. prebehne 60 takýchto otočiek.

5. Teraz si zmažeme obrazovku aby sme mali čierne pozadie, takže:

screen:clear()

Toto snaď každý chápe čo znamená. Pre tých, ktorý to nechápu, je to príkaz na to, aby som mal obrazovku čisto čiernu. Do "()" môžete dať aj biela, ak chcete pozadie biele, alebo modrá ak modré. Tú farbu si samozrejme musíte predtím definovať (krok č. 3).

6. Teraz si určíme čo nám vypíše na obrazovku, v tomto prípade:

"Hello World!"

Aby sme tam tento text dostali, napište:

screen:print(100,100,"Hello World! for tutorial",white)
screen:print(100,255,"Stlac X pre vypnutie",white)

Ešte si tam pridáme ďalší text, ktorý oznamuje ako vypnúť aplikáciu.

Popis kódu:

screen:print - funkcia "vytlačenia" textu na obrazovku

(100,100,"Hello World! for tutorial",white) - čísla 100 a 100 popisujú kde bude text začínať. Prvé číslo udáva pozíciu na X-ovej, druhé na Y-ovej osi. Po tomto nasleduje text, ktorý musí byť v "" a napokon definovaná farba.

7. Takže, je čas definovať si ovládanie. Na to použijeme príkaz:

pad = Controls.read()

Všimnite si, že kód je podobný ako keď sme si definovali farby. Namiesto slova "pad" môžete použiť trebárs aj "pecenakacica", to už nechám na Vás.

Teraz si určíme samotnú funkcia tlačítka (X):

if pad:cross() then
break
end

Kód sa začína podmienkou "if" potom našou skratkou, ktorú sme si určili, ciže "pad", teraz nasleduje tlačítko "cross()" a nakoniec "then".

V preklade tento riadok priblžne znamena:

Ak stlačíme krížik, potom ...

V 2. riadku si určíme funkciu, čiže "break" čo zjednodušene znamená "zlomiť". V tomto prípade nám funkcia berak vypne LOOP.

A nakoniec koniec funkcie X čiže "end".

8. Poslednú vec, ktorú pridáme je:

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Toto zaistí, že náš "loop" bude funkčný a ukončený.

Hotovo! Uložte a príponu .txt zmeňte na .lua. Hello World je kompletný. Tak šup šup otestujte ho!

____________________________________________________________

Váš kód by mal vyzerať asi takto: (klikni na dvojitú šípku smerom nadol)

--Hello World sample for tutorial
--by myschoo

--Farby
white = Color.new(255,255,255)

--hlavna cast

while true do

screen:clear()
screen:print(100,100,"Hello World! for tutorial",white)
screen:print(100,255,"Stlac X pre vypnutie",white)

--ovladanie

--urcime si skratku pre ovladanie
--najcastejsia je: pad takze

pad = Controls.read()

--Xko nam vypne aplikaciu

if pad:cross() then
break
end

--ukoncime aplikaciu

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

____________________________________________________________

Zjednodušená verzia kódu bez definovania, porovnajte: (klikni na dvojitú šípku smerom nadol)

--Hello World sample for tutorial
--by myschoo

--Farby
--nie je potrebne

--hlavna cast

while true do

screen:clear()
screen:print(100,100,"Hello World! for tutorial",Color.new(255,255,255))
screen:print(100,255,"Stlac X pre vypnutie", Color.new(255,255,255))

--ovladanie

--urcime si skratku pre ovladanie
--najcastejsia je: pad takze
--nie je potrebne

--Xko nam vypne aplikaciu

if Controls.read():cross() then
break
end

--ukoncime aplikaciu

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

LUA Button Tester

button1ae.png

Je čas sa posunúť do druhej lekcie... ;)

1. Ako minule, aj tentoraz začneme poznámkami:

--Button Tester for tutorial
--sample by myschoo

2. Teraz si definujem farby, tentoraz bude čierna:

cierna = Color.new(0,0,0)

3. Teraz použijem nový príkaz a to "Image.load("nazov_obrazka.png")". Týmto príkazom nahrám obrázok do RAMky. Max. veľkosť je 512x512 pixelov a viem, že podporované formáty sú *.jpg a *.png. Možno aj iné, ale nespomínam si presne.

Takže pridajte:

pozadie = Image.load("sample.png")

4. Môžem začať LOOP:

while true do

5. Vyčistím obrazovku a vložím pozadie.

screen:clear()
screen:blit(0,0,pozadie)

"screen.blit(x,y,premenna)" je funkcia na "blitovanie" (vkladanie) obrázkov.

6. Definujem si ovládanie:

pad = Controls.read()

7. Teraz pridám kód na "button test":

if pad:right() then
screen:print(200, 100, "Drzis sipku DOPRAVA!", cierna)
end

Toto je funkcia keď držíte šípku doprava. Tak isto to urobte s ostatnými tlačítkami. Skúste to sami, bez toho aby ste sa pozreli dolu do zdrojového kódu ;). Tu sú ešte definície ostatných tlačítok:

left()
up()
down()
l()
r()
cross()
square()
triangle()
circle()
start()
select()

8. Ak ste všetko splnili, uzavrite loop:

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

To je všetko! Otestujte to! :)

____________________________________________________________

Váš kód by mal vyzerať asi takto: (klikni na dvojitú šípku smerom nadol)

--Button Tester for tutorial
--sample by myschoo

--definujem bielu

cierna = Color.new(0,0,0)

--naloadujem obbrazok do RAMKY... pozadie

pozadie = Image.load("sample.png")

--main loop

while true do

--vycistim obrazovku a VLOZIM pozadie :)

screen:clear()
screen:blit(0,0,pozadie)

--definujem Controls.read()

pad = Controls.read()

--no a teraz samotny "button test" kod :)
--je to jeddnoduche

if pad:right() then
screen:print(200, 100, "Drzis sipku DOPRAVA!", cierna)
end

if pad:left() then
screen:print(200, 100, "Drzis sipku DOLAVA!", cierna)
end

if pad:up() then
screen:print(200, 100, "Drzis sipku NAHOR!", cierna)
end

if pad:down() then
screen:print(200, 100, "Drzis sipku NADOL!", cierna)
end

if pad:cross() then
screen:print(200, 100, "Drzis Xko!", cierna)
end

if pad:circle() then
screen:print(200, 100, "Drzis Ocko!", cierna)
end

if pad:square() then
screen:print(200, 100, "Drzis stvorcek!", cierna)
end

if pad:triangle() then
screen:print(200, 100, "Drzis trojuholnik!", cierna)
end

if pad:l() then
screen:print(200, 100, "Drzis Lko!", cierna)
end

if pad:r() then
screen:print(200, 100, "Drzis Rko!", cierna)
end

if pad:start() then
screen:print(200, 100, "Drzis START!", cierna)
end

if pad:select() then
screen:print(200, 100, "Drzis SELECT!", cierna)
end

--mozeme ukoncit loop

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 66
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Príklady

FAKE OE-A Source

Tu dávam source code FAKE OE-A, ktorý som robil asi pred dvoma týždňami.

Neskôr prihodím popisky.

src1.jpg

src2.jpg

src3.jpg

-- Fake 3.03 OE-A updater by myschoo
-- Its just joke dont take it too serious :D

--colors

red = Color.new(217,26,117)
error = Color.new(255,0,0)
white = Color.new(255,255,255)

rsod = Image.load("load.dat")

fakenum = 20

counter = Timer.new(0)
counter:stop()
timer = Timer.new(0)
timer:stop()

function update()
currentTime = counter:time()
if pad:cross() then
counter:start()
end
if currentTime > 0 then
screen:print(5, 55, "Opening and validating dxar file...", red)
end
end

function timerfun()

curTimeinsecs = math.floor(timer:time()/1000)
currentTime = counter:time()

if currentTime > 2000 then
screen:print(290, 55, "done.", red)
end
if currentTime > 3000 then
screen:print(5, 65, "Logical formating flash0...", red)
end
if currentTime > 5000 then
screen:print(230, 65, "done.", red)
end
if currentTime > 6000 then
screen:print(5, 75, "Creating directories...", red)
end
if currentTime > 8000 then
screen:print(200, 75, "done.", red)
end
if currentTime > 9000 then
screen:print(5, 85, "Writing 1.50 subset...", red)
end
if currentTime > 11000 then
timer:start()
screen:print(190, 85, curTimeinsecs .. "%", red)
end
if timer:time() > 0 then
cfg = io.open("cfg.dat","r")
mem = cfg:read("*n")
cfg:close()
if fakenum >= mem then
cfg = io.open("cfg.dat","w+")
cfg:write(fakenum)
cfg:close()
end
if timer:time() >= 94000 then
timer:stop()
fakenum = fakenum - 1
end
end
if currentTime > 110000 then
screen:print(5, 105, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 111000 then
screen:print(5, 115, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 112000 then
screen:print(5, 125, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 113000 then
screen:print(5, 135, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 114000 then
screen:print(5, 145, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 115000 then
screen:print(5, 155, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 116000 then
screen:print(5, 165, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
if currentTime > 117000 then
screen:print(5, 175, "FATAL ERROR OCCURED", error)
end
end

------------main loop

while true do

screen:clear()

pad = Controls.read()

screen:print(5, 5, "You are about to flash your PSP to custom firm 3.03 OE-A.", red)
screen:print(5, 15, "Press X to start. By doing it, you accept the risk and ALL", red)
screen:print(5, 25, "the responsability of what happens.", red)
screen:print(5, 35, "If you don't agree press R button.", red)

update()
timerfun()

if currentTime > 122000 then
screen:clear()
end
if currentTime > 124000 then
screen:blit(0, 0, rsod)
end
if currentTime > 134000 then
screen:clear()
screen:print(5, 5, "Lol to bol len VTIP !! :D", white)
end
if currentTime > 136000 then
screen:print(5, 15, "Aplikacia sa vypne za 5 sek. Cakajte.", white)
end
if currentTime > 138000 then
screen:print(5, 25, "Bye Bye", white)
end
if currentTime > 141000 then
System.Quit()
end

if pad:r() then
System.Quit()
end

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Source code obsahuje nejaké chybky atď., a niektoré veci by sa dali vyriešíť jednoduchšie.

Full Download

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Prečitaj PSP prezívku a vypíš na obrazovku

snap0002.jpg

Urobil som jednoduchý kód, ktorý prečíta s PSP flash1:/registry/system.dreg nickname užívatela a vypíše ho na obrazovku.

-- Print PSP's name on screen
-- by myschoo

-- definujem farby

white = Color.new(255,255,255)

-- nájdi meno
-- toto nesmiem dat do LOOPu, pretoze ten je citany 60x za sek. musim 
-- to teda dat do prvej casti

-- funkcia pre otvorenie suboru, "r" znamena "read", este existuje
-- funkcia"w+" cize write
meno = io.open("flash1:/registry/system.dreg","r") 
-- musim precita IBA urcity riadok, ten najdem podla offsetu riadku
-- proste pozrite si system.dreg v hex editore :) (0x2380 - offset)
meno:seek("set", 0x2380) 
-- precitam data, 27 znamena pocet znakov, max. dlzka nicku je 27
-- znakov
precitajmeno = meno:read(27)
-- zavriem subor
meno:close()

while true do

screen:clear()

pad = Controls.read()

--pisem na obrazovku
screen:print(5, 5, "Find Name by myschoo", white)
screen:print(100,100, "Tvoje PSP meno je:" , white)
screen:print(100,115, precitajmeno , white)

if pad:cross() then
System.Quit()
end

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Popísané sú najdôležitejšie časti.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Funkcie Batérie

snap0009.jpg

-- Funkcie Baterie
-- by myschoo

--definujem farby
biela = Color.new(255,255,255)
cervena = Color.new(255,0,0)
zelena = Color.new(0,255,0)

-- definujem ciselne premenne
batstat = System.powerGetBatteryLifePercent() -- stav baterie v %
battime = System.powerGetBatteryLifeTime() / 60 -- kolko este vydrzi bat. v hod.
teplota = System.powerGetBatteryTemp() -- teplota baterie v °C
volt = System.powerGetBatteryVolt() -- napatie v milivoltoch

-- funkcia "battery"
function battery()
if System.powerIsBatteryCharging() then -- ak sa nabija tak
screen:print(10,110, "Nabijanie baterie: ON", zelena) -- napis
else -- inak
screen:print(10,110, "Nabijanie baterie: OFF", zelena) -- napis
end
if System.powerIsLowBattery() then -- zisti ci je baterka slaba
screen:print(10,120, "Bateria je slaba", cervena)
end
-- napisem premenne na obrazovku
screen:print(10, 60, "Stav baterie: " .. batstat .. "%", zelena)
screen:print(10, 70, "Bateria vydrzi este: " .. battime .. " hod.", zelena)
screen:print(10, 80, "Teplota baterie je: " .. teplota .. " stupnov C", zelena)
screen:print(10, 90, "Napatie baterie je: " .. volt .. " mV", zelena)
screen:print(10, 150, "Stlac (X) pre vypnutie", biela)
end

while true do

screen:clear()

screen:print(175, 5, "MyBatt by myschoo", biela)
screen:print(175, 12, "-----------------", biela)

-- vlozim funkciu
battery()

pad = Controls.read()

if pad:cross() then
break
end

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Popísané sú najdôležitejšie časti.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Pixel Fixer

pixelfixer.gif

Pamätáte sa na rôzne programy, ktoré preblikávali 3 farby a maly Vám opraviť "stuck" pixely? Tu je jednoduchý kód ako na to...

-- Pixel Fixer for Tutorial
-- by myschoo

-- definujem farby, zakladnu cervenu, zelenu a modru ( R G B )
red = Color.new(255,0,0)
green = Color.new(0,255,0)
blue = Color.new(0,0,255)
white = Color.new(255,255,255)

-- pod premennu "timer" si dam novy timer
timer = Timer.new(0)
-- ten sa ale hned zapne takze ho musim stopnut
timer:stop()

-- funckia bliknutia
function Blick()
-- zapne sa timer
timer:start()
-- ak je cas vacsi/nanajvys rovny 0 a mensi ako 200milisekund potom
if timer:time() >= 0 and timer:time() < 200 then
-- pouzijeme prikaz screen:clear(farba)
screen:clear(red)
end
-- takto isto aj dalej
if timer:time() >= 200 and timer:time() < 400 then
screen:clear(green)
end
if timer:time() >= 400 and timer:time() < 600 then
screen:clear(blue)
end
-- ak je cas vacsi ako 600milisekund potom sa timer stopne a resetuje a
-- funkcia bezi od zaciatku
if timer:time() >= 600 then
timer:stop()
timer:reset(0)
end
end

while true do

-- vlozim funkciu
Blick()

screen:print(5,5, "Pixel Fixer by myschoo", white)

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
end

Popísané sú najdôležitejšie časti.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Funkcie MP3

snap0023.jpg

LUA Player Mod od cools, má pár nových funkcii ako prehrávanie MP3 a OGG. Tu je príklad použitia MP3 funkcii...

--MP3 Player test by myschoo

-- definujem farby
white = Color.new(255,255,255)
gray = Color.new(192,192,192)

-- definujem si status hrania 
playing = "false"

-- zlozka v PSP, z ktorej sa nacita MP3
System.currentDirectory("ms0:/PSP/MUSIC")
-- nacita MP3 do RAM
Mp3.load("03-lostprophets-last_train_home-rns.mp3")

while true do

-- vycistim obrazovku a napisem nejake texty
screen:clear()
screen:print(5,5, "MP3 Player Test by myschoo", white)
screen:print(5,90, "Last Train Home - Lostprophets" , gray)
screen:print(5, 130, "Stlac (X) pre hranie", white)
screen:print(5, 140, "Stlac (O) pre pauznutie", white)
screen:print(5, 150, "Stlac START pre navrat do LUA Player", white)
screen:print(5, 160, "Stlac SELECT pre navrat do XMB menu", white)

pad = Controls.read()

if pad:cross() then
-- zacne prehravat MP3 
Mp3.play()
-- zmenim status
playing = "true"
end
-- funcia streamovania
if Mp3.EndOfStream() == "false" and playing == "true" then
-- Mp3.getTime ziska cas prehravania vo forme 00 : 00 : 00
screen:print(5,100, Mp3.getTime() , gray)
end

-- toto zaruci ze jednym stlacenim (O) sa vysle len 1 signal
if pad:circle() and oldpad:circle() ~= pad:circle() then
-- pauzne MP3
Mp3.pause()
end

if pad:start() then
break
end

if pad:select() then
-- nova funckia, funguje iba v najnovsom lua playeri, po vyvolani funckie 
-- sa aplikacia vypne a dostanete XMB
System.Quit()
end

-- ukoncenie
screen.waitVblankStart()
screen.flip()
-- toto tam musi byt
oldpad = pad
end

Popísané sú najdôležitejšie časti.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Jednoduché Menu

snap0003-1.jpg

-- Ukazka Menu
-- by myschoo

-- farby

biela = Color.new(255,255,255)
selector = Color.new(0,128,255)
zelena = Color.new(20,150,147)

-- definujem premennu
selY = 44

while true do

screen:clear()

-- vytvorim tzv. "selector" (vid. obrazok)
Image:fillRect(4, selY, 120, 10, selector)

-- nejake texty + polozky v menu
screen:print(140,5, "Testovacie menu by myschoo", biela)
screen:print(140,12, "--------------------------", zelena)

screen:print(5,45, "Nova hra", biela)
screen:print(5,55, "Pokracuj v hre", biela)
screen:print(5,65, "Ovladanie", biela)
screen:print(5,75, "O hre", biela)
screen:print(5,85, "Koniec", biela)
screen:print(5,115, "---------------------------------------", biela)
screen:print(5,135, "Pouzi sipky pre pohyb v menu", biela)
screen:print(5,145, "Pouzi (X) pre potvrdenie", biela)

pad = Controls.read()

-- pohyb selectora za pomoci premmennej selY
if pad:down() and oldpad:down() ~= pad:down() then
selY = selY + 10
end

if pad:up() and oldpad:up() ~= pad:up() then
selY = selY - 10
end

-- toto zaisti, ze selector bude kruzit v cykle, ak ste na 5. polozke a
-- stlacite dole, selector bude na 1. polozke a naopak
if selY == 94 then
selY = 44
end

if selY == 34 then
selY = 84
end

-- vykona jednotlive funkcie
if selY == 44 and pad:cross() and oldpad:cross() ~= pad:cross() then
-- vykona 1. funkciu
end

if selY == 54 and pad:cross() and oldpad:cross() ~= pad:cross() then
-- vykona 2. funckiu
end

if selY == 64 and pad:cross() and oldpad:cross() ~= pad:cross() then
-- vykona 3. funckiu
end

if selY == 74 then
screen:print(5,250, "Moja Prva Hra by myschoo", biela)
screen:print(5,260, "Vsetky prava vyhradene :D", biela)
end

if selY == 84 and pad:cross() and oldpad:cross() ~= pad:cross() then
System.Quit()
end

screen.waitVblankStart()
screen.flip()
oldpad = pad
end

Popísané sú najdôležitejšie časti.

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

Analóg

snap0005-2.jpg

Jednoduchý skript, ktorý ukazuje použitie analógu a pohyb objektu pomocou neho...

red = Color.new(255,0,0)
black = Color.new(0,0,0)
white = Color.new(255,255,255)

-- vytvorim si prazdny cerveny obrazok
player = Image.createEmpty(32,32)
player:clear(red)

-- vytvorim si table z vlastnostami
Player = { x = 100, y = 100, img = player }

-- funkcia analogoveho pohybu
function analogMove()

pad = Controls.read()

-- anaX a anaY su premenne
anaX = pad:analogX()
anaY = pad:analogY()

-- ak je anaX cislo vacie ako 50 potom
if anaX > 50 then
-- hrac sa pohne po X osi o 5 pixelov
Player.x = Player.x + 5
end

if anaX < -50 then
Player.x = Player.x - 5
end

-- ak je anaYcislo vacie ako 50 potom
if anaY > 50 then
-- hrac sa pohne po Y osi o 5 pixelov
Player.y = Player.y + 5
end

if anaY < -50 then
Player.y = Player.y - 5
end
end

while true do

screen:clear()

-- vykreslim hraca
screen:blit(Player.x,Player.y,Player.img)

-- vlozim funkciu
analogMove()

-- vypisem koordinaty (nie je porebne skor pre info)
screen:print(5,5,"analogX: " .. anaX, white)
screen:print(5,15,"analogY: " .. anaY, white)

if pad:cross() then
break
end

screen.flip()
screen.waitVblankStart()
end

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OSTATNÉ

LUA Kód do EBOOTu

LUA sa nedá kompilovať, ale pomocou obyčajného LUA Playera môžete urobiť Váš kód samostatný.

1. Stiahnite LUA Player 0.20 + Mp3/OGG podpora pre PSP (pozri nižšie).

2. Otvorte zložku luaplayer, z nej vymažte všetko okrem EBOOT.PBP a System.lua, ktorá sa nachádza v zložke System.

Do zložky "luaplayer" vložte svoj LUA skript + potrebné súbory atď.

Malo by to vyzerať asi takto:

luaplayer/System/System.lua

............./index.lua <---Vaš skript sa musí volať index.lua!

............./obrazok1.png

atď.

3. Otvorte zložku luaplayer%. EBOOT.PBP otvorte pomocou PSPBrew a zmeňte ikonku a pozadie na aké chcete.

4. To je všetko. A samozrejme zložky luaplayer a luaplayer% môžete premenovať na hocičo iné, trebars: zložka zložka%.

DOWNLOAD

ConTEXT + LUA Syntax zvýrazňovač

Pack obsahuje:

- ConTEXT Editor

- lua.chl - zvýrazňuje syntax pre lepšiu prehladnosť

LUA Player 0.20 + Mp3/OGG podpora pre PSP

LUA Player 0.20 pre PSP

LUA Player 0.20 pre WINDOWS

1. Zložku "luaplayerwindows" prekopírujte niekam do PC.

2. Svoje abc.LUA skrypty spúšťajte nasledovne:

- Vytvorte nový textový dokument. Príponu *.txt prepíšte na *.cmd.

- Kliknite na to pravým a vyberte edit.

- Do vnútra napíšte:

luaplayer nazov_mojho_skriptu.lua
pause

- Uložte to.

3. To je všetko, teraz len dvojklik na Váš CMD súbor. Ak ste všetko urobili správne, malo by to fičať.

UŽITOČNÉ STRÁNKY

Evilmana.com Tutoriály - AJ

pspDEVELOPER Tutoriály - AJ - nie len LUA

ZAKAZ KOPIROVANIA TUTORIALOV/KODU.

© myschoo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pridany kod na Pixel Fixer v Prikladoch
Heh na to se dívat půl hodiny a měl bych zažítek na celý život. Hele jak uděláš to, aby jsi ty LUA prográmky mohl převést do ebootu?

To nejde, ale luaři to řeší tak že použijou luaplayer (eboot.pbp) kterej načte jen ten tvůj script (zbytečný plýtvání místem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pridany kod na Pixel Fixer v Prikladoch
Heh na to se dívat půl hodiny a měl bych zažítek na celý život. Hele jak uděláš to, aby jsi ty LUA prográmky mohl převést do ebootu?

To nejde, ale luaři to řeší tak že použijou luaplayer (eboot.pbp) kterej načte jen ten tvůj script (zbytečný plýtvání místem)

Aha tak to je na nic. :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu