mootoo Odesláno Duben 17, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 17, 2007 kamos tak to neviem ani ja ale C je podla vsetkeho univerzalny jazyk takze ked ho raz vies na PSP pojde to aj na PC a inych masinkach.Nesmies byt narocny musis zacat od malych problemov a postupne to skladat, urcite nenapises z hlavy 100KB zdroju ,hlavne ked nepoznas syntaxu a ucis sa strukturu to proste nejde.
myschoo Odesláno Duben 17, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 17, 2007 druha vec ze nemam napad :/ mozes sem dat zdrojak na 2. snake? :)
mootoo Odesláno Duben 17, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 17, 2007 MootooSnake zdrojak #include <pspkernel.h> #include <pspdebug.h> #include <pspdisplay.h> #include <pspctrl.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> SceCtrlData pad; int konec; PSP_MODULE_INFO("SNAKE", 0, 1, 1); #define printf pspDebugScreenPrintf #define color pspDebugScreenSetTextColor #define backcolor pspDebugScreenSetBackColor #define gotoXY pspDebugScreenSetXY int C; int X[500]; int Y[500]; int L; int PH; int PV; int ziv,life,SC,B,START; /* ================================= GROOVE ===================================== */ void rast() {B++; if (B==5){B=0;L++;SC=SC+5;} } /* ================================= SCORE ======================================== */ void score() {gotoXY(20,0); printf ("SCORE= %d",SC); gotoXY(40,0); printf ("LIVES= %d",life); } /* ================================ STEP =============================== */ void krok(){ for (C=L;C>0;C--) { X[C]=X[C-1]; Y[C]=Y[C-1]; } Y[0]=Y[0]+PH; X[0]=X[0]+PV; } /* =================================== DIRECTION ============================ */ void smer(){ sceCtrlReadBufferPositive(&pad, 1); if(pad.Buttons & PSP_CTRL_START) START=1; if((pad.Buttons & PSP_CTRL_RIGHT) && (PV!=-1)) {PH=0; PV=1;} if((pad.Buttons & PSP_CTRL_LEFT) && (PV!=1)) {PH=0; PV=(0-1);} if((pad.Buttons & PSP_CTRL_UP) && (PH!=1)) {PV=0; PH=(0-1);} if((pad.Buttons & PSP_CTRL_DOWN) && (PH!=-1)) {PV=0; PH=1;} } /* ================================ RENDERING ============================= */ void had() { for(C=0;C<L-1;C++) { gotoXY(X[C],Y[C]); backcolor(0x00FF00); color(0x00AA00); printf("%"); } gotoXY(X[L],Y[L]); backcolor(0x000000); color(0xFFFFFF); printf(" "); } /* ===================================== CONTACT ======================== */ void kontakt(){ if(Y[0]<1) {ziv=1;life--; } if(Y[0]>32) {ziv=1;life--; } if(X[0]>67) {ziv=1;life--; } if(X[0]<1) {ziv=1;life--; } for (C=L-1;C>0;0) { if (X[0]==X[C]){ if(Y[0]==Y[C]) { ziv=1; life--;}} C--;} } /* Exit callback */ int exit_callback(int arg1, int arg2, void *common) { konec=1; return 0; } /* Callback thread */ int CallbackThread(SceSize args, void *argp) { int cbid; cbid = sceKernelCreateCallback("Exit Callback", exit_callback, NULL); sceKernelRegisterExitCallback(cbid); sceKernelSleepThreadCB(); return 0; } /* Sets up the callback thread and returns its thread id */ int SetupCallbacks(void) { int thid = 0; thid = sceKernelCreateThread("update_thread", CallbackThread, 0x11, 0xFA0, 0, 0); if(thid >= 0) { sceKernelStartThread(thid, 0, 0); } return thid; } int main(){ SetupCallbacks(); pspDebugScreenInit(); while(konec==0) { /* ========================sem pride intro + menu================================== */ pspDebugScreenClear (); life=3; gotoXY(20,0); printf ("LAST SCORE= %d",SC); SC=0; START=0; gotoXY(0,15); backcolor(0x00FF00); color(0x000000); printf(" MOOTOOSNAKE "); backcolor(0x000000); while (START!=1) { smer();} while (life!=0) { /* ================================ naplnenie buniek===============================*/ X[0]=32; X[1]=33; X[2]=34; X[3]=35; Y[0]=16; Y[1]=16; Y[2]=16; Y[3]=16; PH=0; PV=-1; ziv=0; L=3; pspDebugScreenClear (); while (ziv==0) { had(); smer(); krok(); kontakt(); rast(); score(); sceKernelDelayThread((173-(L*0.5))*1000); } // koniec cyklu 1 zivota } // koniec hry life=0 } // bolo stlacene HOME a hra vypnuta sceKernelExitGame(); return 0; } inac tie napady to je problem ale teraz riesim krmenie toho hada a levely :bash:
mootoo Odesláno Duben 17, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 17, 2007 SOM ZVEDAVY KTO OKREM KGSWS TAM NAJDE CHYBU JEDNA TAM JE :D taka malicka.
mootoo Odesláno Duben 18, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 18, 2007 znak % sa nevypise lebo je to specialny znak treba ho dat dvakrat za seba printf("%%");
mootoo Odesláno Duben 18, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 18, 2007 Tak som sa vcera vecer este trosku hral a tuje prva hratelna verzia Snejka :) jaskajda ze to ma este kopec much ale su uz v rieseni.(mam uz novsiu verziu ale este to neni ono)
Georgeos Odesláno Duben 20, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 20, 2007 To fakt nikdo nepise v C? KGSWS prosim ta pokracuj v tom dalej. No já sem psal, udělal jsem takovou jednoduchou hru, je to tady: http://www.console-forum.net/showthread.php?t=3411 Můžu sem postnout i zdroják kdyby někdo chtěl ale je to hodně zprasený :) A nějak poslední dobou nemám chuť ani nápad....
mootoo Odesláno Duben 20, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 20, 2007 No já sem psal, udělal jsem takovou jednoduchou hru, je to tady:http://www.console-forum.net/showthread.php?t=3411 Můžu sem postnout i zdroják kdyby někdo chtěl ale je to hodně zprasený :) A nějak poslední dobou nemám chuť ani nápad.... jj hod ten zdroj prosim ta na forum
kgsws Odesláno Duben 20, 2007 Autor Nahlásit Odesláno Duben 20, 2007 já teď pracuju se zdrojákama heretica (mimochodem sem dal na fórum novou verzi a jedinej co tam něco napsal je mootoo), takže teď si budu hrát se zdrojákama a udělám konečně další verzi WideMind
Batsup Odesláno Duben 22, 2007 Nahlásit Odesláno Duben 22, 2007 neni neco podobneho pro javu? to by se mi hodilo vic ;)
mootoo Odesláno Červen 2, 2007 Nahlásit Odesláno Červen 2, 2007 Hladam spolupracu ide o projekt Poker hraci automat ide hlavne o grafiku logiku mam uz na 80% hotovu ozvyte sa niekdo na PM co ste uz robili grafiku v C na PSP.
zErghistilla Odesláno Srpen 6, 2007 Nahlásit Odesláno Srpen 6, 2007 tak konecne som sa dostal k psp developu len mam porblem s tym ze mam iba C kompilator pre PSP a chcelo by to c++ bo pisat cosi vacsie v C je o zivot a navyse objekty rulezz:cry:
R4lph Odesláno Prosinec 6, 2007 Nahlásit Odesláno Prosinec 6, 2007 bude ještě pokračování nebo už to kgsws nechal?
alesek__ Odesláno Červenec 14, 2008 Nahlásit Odesláno Červenec 14, 2008 chci se zeptat...mam všechno zkompilovany, vsechno na správným míste a u vsech prikladu me to vypise toto... makefile:16: ”/usr/local/pspdev”/psp/sdk/lib/build.mak: No such file or directory make: *** No rule to make target `”/usr/local/pspdev”/psp/sdk/lib/build.mak'. Stop. alesekrulezz@alesekrulezzlaptoper:~/Desktop/pspdev-kg$ v techto slozkak to mam ale jak tady vydite linux me proste vyfakuje xD proste tam jakoby asi nejsou ale jsou tam (: edit: jo a v bashrc mam nastaveny toto export PSPDEV=”/usr/local/pspdev” export PSPSDK=”$PSPDEV/psp/sdk” export PATH=”$PATH:$PSPDEV/bin:$PSPSDK/bin” takze fakt nvm kde je problem a navic se to potom naloudoval source ~/.bashrc ////Co se takhle podivat na datum?Tri cvrte roku sem nikdo nic nepsal.Jirka71
Recommended Posts