molex Odesláno Prosinec 19, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 Ahoj, mám problém.Mám origoš hru Harry Potter a Ohnivý pohár, spustím ji, píše to něco o načítání, ale neděje se nic, prostě to stojí....nevíte kde může být problém? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 ScRyX Odesláno Prosinec 19, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 stlac v xmb select a prestav si umd mode.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 molex Odesláno Prosinec 19, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 stlac v xmb select a prestav si umd mode.... Můžeš mi říct jak přesně? Jsem začátečník.Díky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 zlatokop.zas Odesláno Prosinec 19, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 v menu dej select a na umd iso mode :Normal A nebo jestli je umd poskraban mas smulu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 molex Odesláno Prosinec 19, 2008 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 v menu dej select a na umd iso mode :NormalA nebo jestli je umd poskraban mas smulu V menu hry nebo PSP? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Anonymous_ Odesláno Prosinec 19, 2008 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 19, 2008 Nic, zadnej UMD MODE neres.. proste, jako kdyby to nepsal, je to hovadina, co ti radi. :-) A ted k veci, neni poskrabane, ci zanesene UMD, ci laser? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...