Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Jak hrát na NDSku?


Moki

Recommended Posts

Zdravím,

přemýšlím, že bych za peníze k Vánocům koupil Nintendo DS, a tak mám ohledně něj několik otázek. Jsem absolutní začátečník a vím o něm jenom to, co jsem vyčetl z netu, nikdy jsem na něm nehrál.

1) Jak ho hodnotíte jako "kapesní" herní konzoli? (baterie, výkon atd.)

2) Mám počkat než do ČR dorazí DSi (pravděpodobně v červnu)?

3) V čem jsou lepší hry pro PSP a v čem pro NDS?

4) Kde je nejlepší NDS kupovat, jaké kupovat flash karty apod.?

5) Co všechno k němu dostanu již v "balíčku" a co musím dokoupit, abych

mohl "plnohodnotně" hrát? Tím myslím věci jako karty (jsou údajně dvě?) a tak? Podle toho co jsem našel, se dělí na FLASH a klasičké paměťovky. Potřebuji dokupovat obojí?

Díky moc,

Moki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď :bash:

5) k NDS Lite mas dva stylusy, navody, nabijecku.. musis koupit flash kartu do slotu 1, z dealextreme.com to vyjde za nejakych 300Kc.. a k tomu nejakou microSD kartu.. velikost zalezi na tobe.. Cena od 100Kc vice.. 2GB bohate staci na dost her. A ano, potrebujes i microSD i flash kartu.. microSD se dava do flash karty, ktera ma prakticky nulovou vnitrni pamet.

Tak jsem si vybral kartu EDGE (SDHC Support, kdoví co to znamená). To je, pokud to správně chápu, flashová karta. Teď ještě potřebuju paměťovku, jsem ochotnej investovat do ní tak kolem 500 Kč. Mohl bych se zeptat, jakou máš třeba ty? (ne že bych žádnou nezvládnul najít, ale lepší rada profíka :roll:.

Dík,

Moki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, EDGE, nebo ACEKARD 2 jsou tak srovnatelny karty do slot1 - koupit na dealerextreme.com - to bude tak 200-300 na nase

a k tomu microsdhc kartu na hry, ci videa ci mp3.. samo cim vetsi tim lepsi, to uz si musis rozhodnout, kolik tam toho budes chtit dostat. Ja jen hry bez filmu a mp3jek, takze idealne 8GB za necelejch 600,- a jses spokojenej.

ale muzes i 4GB za tech 300,- bo kolik