Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Otázka

• Odpovědi 625
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Top Posters For This Question

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Top Posters For This Question

Recommended Posts

• 0
Odesláno
čuz, zajímá mě pár věcí...

1. nejlepší tenisová hra na Wii

2. jsou na to speciální "držáky" (nevim jak to říct)

3. jak to funguje? smímá to jen pohyb rukou nebo i pohyb těla?

4. když tak mě nasměruj, kdy je to třeba podrobně, jsem v tom úplný amatér

2. jsou to pouze nástavce na ten hlavní ovladač aby se to ovládalo lépe.

EDIT : sry za double post neuvědomil sem si to

• 0
Odesláno
Ahoj,nejde mi udělat hb.chanel, je to proto že mam 3,4e ?díky

Predpokladam ze mas originalni hru The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Pro verzi 3.4 je urcena jina verze twilight hacku nez pro jine predchozi firmwary. Ta spravna verze pro tebe je ZDE.

Predpokladam ze postup jak na to znas, kdyz jsi se pokousel o twilight hack (jinak receno instalaci hb channelu). Pokud ne, upresni kde je chyba, u ceho jses zasekl nebo co vypisuje Wii.

• 0
Odesláno
Predpokladam ze mas originalni hru The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Pro verzi 3.4 je urcena jina verze twilight hacku nez pro jine predchozi firmwary. Ta spravna verze pro tebe je ZDE.

Predpokladam ze postup jak na to znas, kdyz jsi se pokousel o twilight hack (jinak receno instalaci hb channelu). Pokud ne, upresni kde je chyba, u ceho jses zasekl nebo co vypisuje Wii.

Ahoj,díky moc.mam origo zeldu a mněi jsem asi špatnou verzi twi h. ted jdu zkusit tu verzi od tebe zatim díky.loonn

• 0
Odesláno
Ahoj,díky moc.mam origo zeldu a mněi jsem asi špatnou verzi twi h. ted jdu zkusit tu verzi od tebe zatim díky.loonn