Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Zeptáš se! Získáš odpověd


^ToMmY^

Otázka

Takže tato věc je tak trošku nápad danteho jak jsem koukal v xbox sekci a tento nápad se mi velice líbí. Takže jde především o přehlednost všech otázek a odpovědí a dále je to užitečné pro další uživatele at už začátečníky či pokročilé :). Prosím když nebudu vědět já snažte odpovědět jiní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 625
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Top Posters For This Question

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

čuz, zajímá mě pár věcí...

1. nejlepší tenisová hra na Wii

2. jsou na to speciální "držáky" (nevim jak to říct)

3. jak to funguje? smímá to jen pohyb rukou nebo i pohyb těla?

4. když tak mě nasměruj, kdy je to třeba podrobně, jsem v tom úplný amatér

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
dobře zaptám se...debilní otázka,ale proč je tak konzole Wii drahá ? a kde ji seženu nejlevněji?myslím e-shop..ne bazar

je draha protoze je v tom elektronika na jine urovni nez v xboxu, a s tou cenou zkus zajit do hypernovy myslim ze tam stoji kolem 5000kc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
čuz, zajímá mě pár věcí...

1. nejlepší tenisová hra na Wii

2. jsou na to speciální "držáky" (nevim jak to říct)

3. jak to funguje? smímá to jen pohyb rukou nebo i pohyb těla?

4. když tak mě nasměruj, kdy je to třeba podrobně, jsem v tom úplný amatér

2. jsou to pouze nástavce na ten hlavní ovladač aby se to ovládalo lépe.

EDIT : sry za double post neuvědomil sem si to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Ahoj,nejde mi udělat hb.chanel, je to proto že mam 3,4e ?díky

Predpokladam ze mas originalni hru The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Pro verzi 3.4 je urcena jina verze twilight hacku nez pro jine predchozi firmwary. Ta spravna verze pro tebe je ZDE.