P4HT Odesláno Březen 9, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 9, 2009 Ahoj lidi. Prosím Vás jaký je rozdíl mezi těmito kartami?Jedna je ACEKARD 2 AK2 a druhá ACEKARD 2.1. Popř. jakou by jste doporučili i s jiných.Je jich celkem dost a teď nedoporučujou DSTT pač zloběj. Jsem začátečník tak bych rád slyšel názor od zkušených. Děkuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 k4relB Odesláno Březen 10, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 10, 2009 2.1 je aktualni verze acekard, s tou chybu neudelas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 P4HT Odesláno Březen 10, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 10, 2009 Díky.....a kterou bys (by jste) jinak doporučil(i)?Bude to používat přítelkyně tak aby to bylo s co nejjednoduším ovládáním "pokud jsou v tom rozdily".Mám v tom popravdě slušnej guláš ale to se vyřeší až s tím začnu pracovat..Tak mi zkuste prosím napsat nějaké doporučení jestli to a nebo tohle a popř. proč než nějakou vyberu a koupím díky lidičky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 jedy Odesláno Březen 11, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 11, 2009 Nedávno jsem si koupil přes ebay NDSLite a tuto otázku flashovacích karet jsem si pokládal také. Zabrouzdal jsem na IRC chat jedné warez stránky ( romulation ) a poptal jsem se. Prý je v dnešní době nejlepší CycloDS, ale také nejdražší. Mě se zdál drahý až moc ( 49$ = něco kolem 1050Kč ) a proto jsem se zeptal, na levnější verzi, ale ne nekvalitnější. Acekard, jsou prý také dobré, nejsou tak drahé ( kolem 400Kč ) a nejsou o moc horší. Je to čistě na tobě, ale asi bych si vybral jednu z těchto, podle financí. Já jsem si objednal z aukra Acekard, za cca 430Kč ( +- ) a doufám, že všechno pojede jak má. :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...