Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Sháním šikovného webmastera

metuj

Recommended Posts

Můj kolega a dobrý kamarád by potřeboval udělat pěknou webovou prezentaci. Rozsah cca 5 stránek, nemusí to být žádné ASPčko, stačí běžný HTML formát a součástí by mělo být i vytvoření nějakého lehčího loga dle dodaného návrhu.

Napište mi prosím Vaši představu o ceně a termínu.

Předem děkuji.

Kolega chce neco na tento způsob: http://www.coachme.org/ (ačkoli mě to připadá docela ošklivé;-)

Texty kompletne doda, podrobnosti ke grafice také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě mu ale nestačí obyčejné HTML, pokud chce něco na způsob coachme.org

Jeho představa, by se dala provést nejspíš v CSS, php a XHTML ( Samozřejmě i jinak, ale tohle je základ ).

Ja jsem tedy spise laik, ale co je na tom webu neproveditelne v HTML? Me to na prvni pohled prislo jak standardni ramce s nekolika odkazy a vlozenymi obrazky. I Mozilla mi tam nic nez text, html a jpegy nenasla.

Hlásím se do služby :D, ozvy se mi na icq metuji (pokud se mnou souhlasíš :))
Urcite se ti vecer ozvu. Diky za zajem.
Odkaz ke komentáři

Nekoukal jsem na zdrojový text, jen mi to přišlo jako pozicování v CSS.

Tak zrovna pozicování (možná spíš jen zarovnání textu v HTML) jim právě moc nejde. U každé odkazované stránky jim text začíná na jiném místě;-)

Každopádně kolega bude spokejn pouze s vkusnou, decentní prezentací v HTML;-)

Odkaz ke komentáři

• 1 month later...

When the young waitress in the café in Tom's building started waving hello everyday. Tom was flattered, for she was at least 15 years younger than he. One day she waved and beckoned to Tom again. When Tom strolled over, she asked, "Are you single?"??"Why, yes," Tom replied, smiling at her broadly.??"So is my mom," she said. "Would you like to meet her?"to suffer for one’s wisdomMore Games,joke,Maple Story mesos and famous. Click http://www.ygscn.net You will get more.

Odkaz ke komentáři

• 3 weeks later...