Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Nové auto s max. rychlostí přes 400km/h.Koenigsegg CCX


AlexXx

Recommended Posts

Sice to jsem nepatří, ale myslím, že to je celkem zajímavost.Údajně je nejrychlejší sériově vyráběné auto, které překoná Buggati Veyron.

Obrázek:

koenigsegg-ccx-wallpaper.png

Video:

Info:

http://www.koenigsegg.com/

http://translate.google.cz/translate?u=http://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg_CCX&sl=en&tl=cs&hl=cs&ie=UTF-8

http://auto.dobryweblog.cz/445/koenigsegg-ccx/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators
Nojo pěkný auto, ale Veyron je lepší, na tý setině zrychlení to nezáleží :D

EDIT: no nevim na cenu asi už koukat nebudu když si budu pro takový auto :D

Veyron byl lepší....:)

Nechci tě naštvat, ale Koenigsegg CCX neni moc novinka. Asi 2-3roky staré:roll:

Ať si všichni dělaj co chtěj, u mě pořád vede Nissan Skyline GTR-34 a novinka GT-R;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to bude zrat asi vic nez kdejaky auto kdyz jedu 400km/h ale u nas bych toto nevyuzil do bych to cely rozmontoval za jizdy kdyz bych jel po ceskych dalnicich

Bude to žrát zhruba jak Veyron.Při 400km/h spotřebuje Buggati Veyron za 12 min plnou nádrž.

Veyron byl lepší....:)

Nechci tě naštvat, ale Koenigsegg CCX neni moc novinka. Asi 2-3roky staré:roll:

Ať si všichni dělaj co chtěj, u mě pořád vede Nissan Skyline GTR-34 a novinka GT-R;)

Teď vyšel pro rok 2009 novej.Rychlejší jsou dva modely CCX a CCXR(nějaké bio)

Jinak Skyline mě trochu zklamal, když údajně zajel okruh rychleji než Porshe 911.Tam bylo nejrychlejší a Skyline ho údajně překonal.Měřiči tomu něvěřili a udělali vlastní test.Skyline zajel čas o něco pomalejší než Porshe 911.Údajně byl na oficiáním okruhu upravený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano pro rok 2009 byly predstaveny 2 koenigseggy (poprvé představen někdy v 1/4roku 2008(v ženevě),ale budiš) ale rozhodně to nebudou sériové vozy...tyto 2nové modely sou z limitované edice,CCX(Za 33 mega) s počtem 14kusů ,pak CCXR(za 37,5) a těch bude 6kusů :)

nějakejch ten tech.info:

Koenigsegg CCX Edition s přeplňovaným motorem V8, zvětšeným na objem 5,0 litru, dosahuje maximálního výkonu 653 kW (888 koní) při 7.000 ot./min, což je o 60 kW více než má standardní CCX s motorem 4,7 litru. Točivý moment má vrchol 920 Nm při 5.800 ot./min. Nejvyšší rychlost je udávána vyšší než 400 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h se uskuteční za 2,9 s, na 200 km/h potom za 9,2 s. V poslední době u supersportů často sledovaný test 0-200-0 km/h trvá v podání CCX Edition 14 sekund. Druhý model – CCXR Edition – je vybaven technikou Bio Flex Fuel, která umožňuje spalovat benzin i směs ethanolu E85. Koenigsegg má díky tomu v této verzi maximální výkon 749 kW (1018 koní) a točivý moment má nejvyšší hodnotu 1000 Nm. To přináší vylepšení jízdních výkonů – zrychlení na 100 km/h je shodné, ale hranice 200 km/h je dosažena o 0,3 s dříve, konkrétně tedy za 8,9 s. Akcelerace a následné brzdění při rychlostech 0-200-0 km/h trvá 13,7 s. Maximální rychlost má přesáhnout 417 km/h, pokud bude tato hodnota naměřena v praxi, překoná Koenigsegg CCXR svého největšího rivala Bugatti Veyron v pozici nejrychlejšího produkčního auta.

fota:

http://www.dieselstation.com/cars/koenigsegg-ccxccxr-edition-car-pictures-a743.html

_____

takže tímhle celým postem poukazuju nato že ty tady píšeš o starších modelech ... :) a esi si todle auto objevil až teď ... musím ti říct že si ameriku neobjevil :D a řekl bych že odost víc mezi supersportama je k sežrání saleen s7 ten

proste...uuu...vtom de aspon cejtit sila :D

EDIT: tak vtom pripade prestan mistifikovat nazev topicu mas ze je novy auta (blabla) ale v prvnim postu mas jen o starym modelu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano pro rok 2009 byly predstaveny 2 koenigseggy (poprvé představen někdy v 1/4roku 2008(v ženevě),ale budiš) ale rozhodně to nebudou sériové vozy...tyto 2nové modely sou z limitované edice,CCX(Za 33 mega) s počtem 14kusů ,pak CCXR(za 37,5) a těch bude 6kusů :)

nějakejch ten tech.info:

Koenigsegg CCX Edition s přeplňovaným motorem V8, zvětšeným na objem 5,0 litru, dosahuje maximálního výkonu 653 kW (888 koní) při 7.000 ot./min, což je o 60 kW více než má standardní CCX s motorem 4,7 litru. Točivý moment má vrchol 920 Nm při 5.800 ot./min. Nejvyšší rychlost je udávána vyšší než 400 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h se uskuteční za 2,9 s, na 200 km/h potom za 9,2 s. V poslední době u supersportů často sledovaný test 0-200-0 km/h trvá v podání CCX Edition 14 sekund. Druhý model – CCXR Edition – je vybaven technikou Bio Flex Fuel, která umožňuje spalovat benzin i směs ethanolu E85. Koenigsegg má díky tomu v této verzi maximální výkon 749 kW (1018 koní) a točivý moment má nejvyšší hodnotu 1000 Nm. To přináší vylepšení jízdních výkonů – zrychlení na 100 km/h je shodné, ale hranice 200 km/h je dosažena o 0,3 s dříve, konkrétně tedy za 8,9 s. Akcelerace a následné brzdění při rychlostech 0-200-0 km/h trvá 13,7 s. Maximální rychlost má přesáhnout 417 km/h, pokud bude tato hodnota naměřena v praxi, překoná Koenigsegg CCXR svého největšího rivala Bugatti Veyron v pozici nejrychlejšího produkčního auta.

fota:

http://www.dieselstation.com/cars/koenigsegg-ccxccxr-edition-car-pictures-a743.html

_____

takže tímhle celým postem poukazuju nato že ty tady píšeš o starších modelech ... :) a esi si todle auto objevil až teď ... musím ti říct že si ameriku neobjevil :D a řekl bych že odost víc mezi supersportama je k sežrání saleen s7 ten

proste...uuu...vtom de aspon cejtit sila :D

Omg.V druhým odkazu máš to noví.V tom prvním nevím, nekoukal jsem se na něho moc.Jinak je tam jasně napsáno:

Švédská automobilka Koenigsegg se pyšnila, že sériově vyrábí nejrychlejší vůz planety. Dokud se však jako přízrak nezjevil Bugatti Veyron a dosavadní rychlost překonal o 19 km/h a stanovil tak nový rekord 407 km/h! Na letošním ženevském autosalonu Koenigsegg představil inovaci modelu CCX a nově také model CCXR. Právě tato auta se mají stát nejrychlejšími a CCXR i nejdražším autem světa.

A to nejlepší nakonec. Oba modely, tedy CCX a CCXR, se budou vyrábět sériově. Série to bude, ale limitovaná. A to limitovaná značně. Modelu CCX se vyrobí 14 kusů a CCXR pouhých 6. A na úplný konec to úplně nejlepší. Cena CCX bude 1,333 milionu Euro, což je dle dnešního kurzu necelých 34 milionů Korun. A no ještě cena CCXR, která je 1,500 milionu Euro, tedy 37,5 milionu Korun.

Jinak :http://www.koenigsegg.com/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ''omg'' si nech od cesty,tak vtom pripade prestan mistifikovat,nazev topicu mas ze je novy auto (blabla) ale v prvnim postu mas jen o starym modelu... navic i ty co si postoval ty linky tak tam mas rok clanky z roku 2008 ... btw seriova vyroba 14 kusu :cheesygrin::cheesygrin::cheesygrin: ale tak proc ne,pis si dal nebudu ti do toho uz kecat,ikdyz si teda nejsu jistej ze vis co pises :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ''omg'' si nech od cesty,tak vtom pripade prestan mistifikovat,nazev topicu mas ze je novy auto (blabla) ale v prvnim postu mas jen o starym modelu... navic i ty co si postoval ty linky tak tam mas rok clanky z roku 2008 ... btw seriova vyroba 14 kusu :cheesygrin::cheesygrin::cheesygrin: ale tak proc ne,pis si dal nebudu ti do toho uz kecat,ikdyz si teda nejsu jistej ze vis co pises :)

Neřeším.Dobře tak dík za opravu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

buggati?mám takový dojem že veyronu snizili maximalku na 350 ale nevim to jiste navic 400km s tim nepojedes ani na nemecke dalnici k cemu tak rychle vyhazovat 30 000 000za to ze budes borcem

si staci koupit gallardo za 6 000 000 a dokonce by si me s tim lambem zaujal vice jak s veyronem a tim Koenigsegg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators
...staci si koupit gallardo za 6 000 000 a dokonce by si me s tim lambem zaujal vice jak s veyronem a tim Koenigsegg.

Gallardo? Za 6 milionu? Tak za 6milionu bych si koupil Nissan GT-R nebo Porshe Carrera 911 turbo a ještě by mi zbylo, tvoje lambo s ubohym omezovačem na 250km/h bych natřel kdekoliv;)

A jestli se pořád pohybujem v těch astronomických částkách, tak pro mě je král Mercedes McLaren SLR nebo McLaren F1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu