Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

Chci se vás zeptat koupil jsem si před 2 dny new Apple Ipod touch 8GB a chci se zeptat co si do toho vše mám dát třeba jestli jdou nějak stáhnout hry aby jsem nemusel byt zeregistrovany atd. ?:) A ještě co je to ten Jailbrak ?:roll: Všem díky za rady jak si mám můj ipod touch vylepšit:)

PS: Nedivte se že nevím takovýhle věci jsem začátečník:!:

Odesláno
Aby jsi mohl hrát stažené hry, aplikace atp. Tak musíš udělat Jailbreak. Je to něco jako u PSP flash. Uděláš to v klidu doma. Podívej na www.iphone.cables.cz Vše tam najdeš;)

Díky kouknu se :)

Aby jsi mohl hrát stažené hry, aplikace atp. Tak musíš udělat Jailbreak. Je to něco jako u PSP flash. Uděláš to v klidu doma. Podívej na www.iphone.cables.cz Vše tam najdeš;)

A pokud by jsi hledal, tak toto se tu už NĚKOLIKRÁT rozebíralo.

hele a nemáš nějaký ten odkaz tady na consolich na nejaky navod na ten Jailbreak ?

Odesláno

dobře takže to přejmenuji na OriginalFW.ipsw:)

a mám další problém při 5 kroku když mám spustit IPSW.bat tak když to chci spustit tak jenom mi na obrazovce problikne asi na čtvrt sekundy takovy cerny obdelnik a to je vse nic vic se nedeje nevite co delam za chybu ?

a ještě se chci zeptat jak poznám že jsem si to jailbreaknul?

mschEdit. - pouzivaj EDIT ak chces prispevok upravit. !

Prosím vás já jsem ten jailbreak delal podle tady toho navodu http://console-forum.net/showthread.php?t=50282 a myslím že jsem udelal chybu v 11 kroku protoze kdyz jsem dal v itunes restore tak jsem si nemohl vybrat jb.ipsw ale nahral jsem mi tam ofic.FW. Nepomohl by jste mi někdo s tím?:ziped: :!:PLS. HELP:!:

Nevíte náhodou někdo kde mám sehnat už jailbreaknutý FW pro Ipod touch ? Předem díky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.