Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Apple Ipod touch 8gb


marekgengel111

Recommended Posts

Chci se vás zeptat koupil jsem si před 2 dny new Apple Ipod touch 8GB a chci se zeptat co si do toho vše mám dát třeba jestli jdou nějak stáhnout hry aby jsem nemusel byt zeregistrovany atd. ?:) A ještě co je to ten Jailbrak ?:roll: Všem díky za rady jak si mám můj ipod touch vylepšit:)

PS: Nedivte se že nevím takovýhle věci jsem začátečník:!:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Moderators

Aby jsi mohl hrát stažené hry, aplikace atp. Tak musíš udělat Jailbreak. Je to něco jako u PSP flash. Uděláš to v klidu doma. Podívej na www.iphone.cables.cz Vše tam najdeš;)

A pokud by jsi hledal, tak toto se tu už NĚKOLIKRÁT rozebíralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby jsi mohl hrát stažené hry, aplikace atp. Tak musíš udělat Jailbreak. Je to něco jako u PSP flash. Uděláš to v klidu doma. Podívej na www.iphone.cables.cz Vše tam najdeš;)

Díky kouknu se :)

Aby jsi mohl hrát stažené hry, aplikace atp. Tak musíš udělat Jailbreak. Je to něco jako u PSP flash. Uděláš to v klidu doma. Podívej na www.iphone.cables.cz Vše tam najdeš;)

A pokud by jsi hledal, tak toto se tu už NĚKOLIKRÁT rozebíralo.

hele a nemáš nějaký ten odkaz tady na consolich na nejaky navod na ten Jailbreak ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2) Stáhněte si iPod Touch firmware 2.2.1 - buď přes iTunes, nebo zde:

Code:

http://rapidshare.com/files/197263199/iPod2_1_2.2.1_5H11a_Restore.part1.rar

http://rapidshare.com/files/197276983/iPod2_1_2.2.1_5H11a_Restore.part2.rar

ten soubor je rozdělenej na dvě části...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře takže to přejmenuji na OriginalFW.ipsw:)

a mám další problém při 5 kroku když mám spustit IPSW.bat tak když to chci spustit tak jenom mi na obrazovce problikne asi na čtvrt sekundy takovy cerny obdelnik a to je vse nic vic se nedeje nevite co delam za chybu ?