Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Tak se ho nakonec dočkáme.... http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=9035 http://pspupdates.qj.net/Elder-Scrolls-IV-coming-to-PSP-and-PS3/pg/49/aid/29052 http://psp.ign.com/articles/703/703231p1.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
°°K°A°M°° Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 jooooooooooooo huraaaaaaaaaaaaaaaa supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer boooooommmmmmmmmmmmbaaaaaaaa tak tohle bude super at uz to vyjde PS:screeny asi nejsou ze :cry: [highlight=red] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Fakt ale netušim jak to chtěj na PSP rozhejbat už jen kvůli pamětem :? Jinak to asi bude vypadat jako morrowind a gravitaci by procík taky neutáhl..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Jsem na to zvědavej, už jenom proto, že mě morrowind absolutně nechyt :evil: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satharoth Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Coze ??? Ci boha, tak to je absolutna bomba !!!!!!!!!!!!!!! Uz ak to bude vyzerat ako Morrowind, bude to skvele ! parada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glutton Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Fakt ale netušim jak to chtěj na PSP rozhejbat už jen kvůli pamětem :? Jinak to asi bude vypadat jako morrowind a gravitaci by procík taky neutáhl..... Nikdo netvrdí, že to bude graficky přesná kopie Xbox verze. PSP má výrazně menší display. Takže ti staší mnohem menší textury a modely předmětů můžou mít o dost míň polygonů. Tím ušetříš opravdu brutálně moc místa v paměti. Zároveň stromy nemusí mít tolik listů (stejně by splývali) a tráva může mít klidně čtyřikrát menší hustotu. A na tom malým displayi si otho ani nevšimneš. Zároveň můžeš mnohem dřív LODovat apod. Pak je třeba počítat s tím, že na PSP nebude AA a HDR a nejspíš strouhnou i stíny. Po takovejchto úporavách to bude na malým PSP pořád vypadat velice dobře a přitom budeš moct mít klidně stejnou viditelnost jako na Xboxu a nebude to hnusný. Takže já věřím, že to dopadne dobře. Jen doufám, že budou kompatibilní savy mezi PC a PSP verzí. Je na nic hrát dvě postavy (jednu doma a jednu v práci). Bylo by fajn, dkyž by šel doma vždycyk save přetáhnout a pořád pokračovat v jedný hře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Mno každopádně jestli to nebudou stavět na 333Mhz,tak to bude vypadat hůř než morrowind.....mimochodem nevíte kdy už konečně udělaj tu novou baterku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glutton Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 nemůžeš vycházet z toho že když se na něčem trhal morrowind, tak na stejným HW nemůže hra vypadat líp. Morrowind byl dotálně neoptimalizovanej a doháněl to mlhou. Pokud mákneš na Optimalizaci, tak můžeš i na slabším stroji rozhodit hru tak aby vypadalo líp než Oblivion. Ono to není tak, že čím lepší HW, tím automaticky lepší grafika a obráceně. Optimalizace tam hraje nskutečně velkou roli. Můžu ti udělat engine, kterje na dnešním high end HW nerozhýbe plynule ani jednobarevnou krychli. To ale neznamená že ten HW nic lepšího nezvládne. S MW to máš stejný. O tom že to bude muset vypadat v něčem hůř není moc pochyb. Ale když ty horíš parametry budou menší textury, horší modely, tak to na tom malým displayi nebude vidět. Mylsím, že s trochou optimalizace dokáže PSP vytáhnout o dost lepíš grafiku než jak by vypadal Morrowind v PSP rozlišení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pizzadox Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 uz vim co si prat na vanoce :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pizzadox Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 nemůžeš vycházet z toho že když se na něčem trhal morrowind, tak na stejným HW nemůže hra vypadat líp.Morrowind byl dotálně neoptimalizovanej a doháněl to mlhou. Pokud mákneš na Optimalizaci, tak můžeš i na slabším stroji rozhodit hru tak aby vypadalo líp než Oblivion. Ono to není tak, že čím lepší HW, tím automaticky lepší grafika a obráceně. Optimalizace tam hraje nskutečně velkou roli. Můžu ti udělat engine, kterje na dnešním high end HW nerozhýbe plynule ani jednobarevnou krychli. To ale neznamená že ten HW nic lepšího nezvládne. S MW to máš stejný. O tom že to bude muset vypadat v něčem hůř není moc pochyb. Ale když ty horíš parametry budou menší textury, horší modely, tak to na tom malým displayi nebude vidět. Mylsím, že s trochou optimalizace dokáže PSP vytáhnout o dost lepíš grafiku než jak by vypadal Morrowind v PSP rozlišení. jj to je pravda navic si myslim ze PSP je taky nejak optimalizovano :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Satharoth Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Glutton ma pravdu...ja sa dost casto hadam s anti-psp fanatikmi, ktori si stale hudu tu svoju pesnicku. PSP este prekapi co vsetko dokaze...ma hardware s viac nez dobrym potencialom a je hlupe brat ho ako nieco druhorade oproti klasickym konzolam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glutton Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Nejde o optimalizace PSP. Jde prostě o to jak napíšeš program a čím tu grafiku ošidíš, tak aby to bylo co nejmíň poznat. MW grafiku ošdil tím, že se s ničím nepáral a hodil ti před nos mlhu. Jiný hry si s tím víc vyhrajou, ořežou scénu (aby se nepočítalo to co nevidíš - MW počítal i to co bylo za tebou!!!), v určité vzdálenosti sníží detaily (když se ten předmět zmenší, tak to na něm nepoznáš) atd. Vzhledem k rozlišení PSP stačí opravdu maličký textury a modely. Textury co josu na PC jako LOW jsou pro PSP pořád zbytečně veliký. Stíny taky žerou nechutně moc a na PSP se bez nich klidně obejdu. atd, atd. Takže se dá zjednodušit spousta věcí, povypínat nějaký detaily a na té maličké obrazovce to prostě nebude vidět. Ale HW nároky se tím neskutečně sníží. Já doufám, že to nezprasí. I když v době vydání budu Obliviona znát úplně zpaměti, tak si ho pořád v práci strašně rád zahraju. Přemýšlel jsem i nad ovládáním a myslím že PSP má přesně vyhovující počet tlačítek, tak aby se to ovládalo velmi dobře - pokud to tak udělají teda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MorroR Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 no do prd*le :shock: už aby byl konec roku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Tak tohle vás nepotěší :cry: http://pspupdates.qj.net/No-Elder-Scrolls-Oblivion-on-PSP-or-PS3-/pg/49/aid/29618 A mimo to,optimalizace je dost důležitá ale nemůžeš hru optimalizovat do nekonečna. Optimalizace se hlavně provádí na PC protože existuje tolik grafický karet a procesorů a každý/á má trochu jinou architekturu atd. U psp záleží jak maj autoři dobře zmáklej developed kit(nebo jak se to jmenuje)...většina nových her třeba na PC jsou velmi dobře optimalizovaný takže tam si bez "železa" neškrtneš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glutton Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Ta zpráva je humus. Ale co se týče optimalizace, tak záleží co si pod tím představuješ. Je jasný, že každej HW má svoje limity. A nedá se optimalizovat do nekonečka. Já pod tou optimalizací vidím to, že jde o to vyvážit kvalitu různejch grafickejch prvků. Myšleno, že sice nezvedá HW nároky, ale ořežu jednu část hry abych mohl zlepšit jinou (a HW nároky se tak nezměnili). Takže třeba udělám míň kvalitní modely a můžu mít mnohem větší dohlednost. Udělám hustotu trávy dvakrát menší a můžu ji vykreslovat mnohem dál. Vytvořím LODování objektů a můžu je vykreslovat v mnohe mvětší vzdálenosti. Atd, atd. S tímhle se dá hrát a ladit skoro donekončna, tak aby to vypadalo co nejlíp. A to i na PSP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 Ta zpráva je humus.Ale co se týče optimalizace, tak záleží co si pod tím představuješ. Je jasný, že každej HW má svoje limity. A nedá se optimalizovat do nekonečka. Já pod tou optimalizací vidím to, že jde o to vyvážit kvalitu různejch grafickejch prvků. Myšleno, že sice nezvedá HW nároky, ale ořežu jednu část hry abych mohl zlepšit jinou (a HW nároky se tak nezměnili). Takže třeba udělám míň kvalitní modely a můžu mít mnohem větší dohlednost. Udělám hustotu trávy dvakrát menší a můžu ji vykreslovat mnohem dál. Vytvořím LODování objektů a můžu je vykreslovat v mnohe mvětší vzdálenosti. Atd, atd. S tímhle se dá hrát a ladit skoro donekončna, tak aby to vypadalo co nejlíp. A to i na PSP. No myslel jsem to trochu jinak :arrow: rotující krychle drhnoucí se na nejlepší sestavě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 super :D už se těším nemóžu sa dočkat :wink: jooooooooooooo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
west-- Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 ja osobne si myslim, ze na PSP by bylo mozne vytvorit tituly treba jako Oblivion v dobrem spracovani uz z toho duvodu, ze nase poklady jsou HWerove o neco malo vykonnejsi nez samotna PS2, ale zobrazujou to na mensim displeji, takze pokud vynechaji na PSP verzi nejake efekty ...je mozne, ze to ani nepostrehnem a pak je tu ta optimalizace(souhlasim s Glutton). Navic postava z Oblivionu se nepohybuje nejakou zavratnou rychlosti, takze i pro nacitani prostredi bude k mani spoustu casu(narozdil od GTA a jeho obcasnych bagu :wink: ).Kazdopadne to bude fuska a jestli sony neumozni PSP vyuzivat 333ku a lepsi takt GPU... kazda spolecnost se na takovy hry vy***e ... :| Doufam, ze to sony nepos**e, protoze ja Oblivion chci! :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MorroR Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 amen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 26, 2006 333Mhz je dulezity jak krava, s tim by meli neco udelat. kamen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
°°K°A°M°° Odesláno Duben 27, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 27, 2006 zasrani pesimisti musite rikat joooo oblivion bude mit grafiku ja svina!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Glutton Odesláno Duben 27, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 27, 2006 °°K°A°M°°: Pokud vyjde. Podle té druhé zprávy to vypadá, že ne :-( Ale nějaký podobný RPG by to už zatraceně chtělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Anonymous Odesláno Duben 27, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 27, 2006 Nevím jestli jste se všichni koukli na můj poslední odkaz,ale žádný oblivion zatím nebude :!: A mimoto otimalizaci kterou gluton popisuje nijak nevyvracím,ale už jsem pár takových opti. zažil a vím že to rozhodně pak pěkně nevypadá.....Dohrál jsem oblivion na PC s grafikou která není podporována a vypadalo mi to jako MW a stejně jsem to musel hrát na 800*600 se svojim R9250 256MB, a myslím že moje sestava je silnější než PSP(P4 3,4ghz,512ram), a i když jsem měl dost věcí staženo,žádný specialní efekty tak stejně to nebylo 100%ně plynulý.....Mimo to jsem na PSP hrál už spoustu her a docela si všímám na co PSP má a co nezvládá.....jestli myslíte že by to bylo hezčí než MW já vám to neberu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
°°K°A°M°° Odesláno Duben 27, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 27, 2006 kurwaaaaaaaaaaaaaa zaco me trestas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Number_x Odesláno Duben 27, 2006 Nahlásit Share Odesláno Duben 27, 2006 Ale nějaký podobný RPG by to už zatraceně chtělo. nebo konečně aspoň nějaký RPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.