Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Historka > Reklamace HP Pavillion (Edit : 10.10.2009) - KONEC!


Sim3to

Recommended Posts

Rozhodl jsem se vam tady popsat muj prubeh reklamace meho notebooku pavillion, protoze si snad ze me delaji srandu :D

1, U notebooku mi najednou zacal preskakovat/vibrovat obraz. Casem se to zhorsovalo. Take jsem si vsiml toho ze mi prestala fungovat digitalni televize kterou jsem mel v pocitacu (po 10 sec. vysilani se zasekl obraz i pri dobrem signalu TV). Tak jsem 30.6. sel na reklamaci a popsal jim problemy a notebook mi do reklamace vzali.

2, 10.7. mi prijde SMSka ze si pro nej 13.7. mam jit ze je hotovej. Podivam se na internet na to co s tim delali a s desem zjistim ze tenhle problem vyresili vymenonou HDD. Rikal jsem si ze se asi spletli a vyckal jsem do pondeli.

3, 13.7. Sel jsem si pro notebook a opravdu! Vymenili jenom HDD. V servisu obraz nevibroval tak jsem si rikal ze to opravili a ze to fakt byl jen spatnej spoj, ktery spravili za 5 min... Doma zapnu a zase ten sami problem. Preskakuje obraz. Tak zkontroluju TV a zase. To same.

4, 13.7. Ten sami den tam jsem zase s tim ze tam ten problem porad je. Dobre, vzali ho zase na reklamaci. Rikam jim ze notebook proste potrebuju do 30.7. Dobre ze jsem se zeptal jestli mi nemuzou dat nejakej jinej. " Ano, zavolejte sem a zeptejte se". Ok. ~~ Volam a rikaji mi ze zapujcka notebooku je mozna a ptam se jich co za notebook mi daji. Rikaji ze podobny tak s tim souhlasim.

5, 14.7. Volam jestli ho uz maji jestli si pro nej mam prijit. "ano mame". ~~ Notebook jsem si vzal a doma zase zacal koumat jak si ze me delaji srandu. Notebook nejen ze ma celou klavesnici polepenou neidentifikovatelnou veci. Ok.... budu pouzivat externi klavesnici. Co s tim nadelam. Skusil jsem se pripojit aspon k WIFI ale nemuzu. Duvod? Pulka klaves nefunguje!. Podivam se na config a ma asi tak 1/4 vykon co ma muj notebook na reklamaci.

6, 23.7. "Oprava je ukončena. Zařízení bude odesláno zpět zákazníkovi." "Zpráva technika: ZÁPÙJÈKA!!!!" ~ Ze mi dali zapujcku. Ale zadna zprava o tom co mi udelali s notebookem. Asi je to jeste v polsku, ale asi oprevene... No, uvidime co s tim udelali :D

7, 24.7. Vase zakazka byla opravena. Mam si pro to jit v pondeli ale na internetu ve stavu nebylo napsane nic. Takze jsem si musel zavolat. A nemozne se stalo moznym :D Vymenili na tom LCD displej a televizni kartu. Takze mam sance ze to uz pojede jak ma a ze nebudou prusery :D. Jeste doplnim jestli to funguje

8, 20.8. Notebook jsem si vyzvedl pred konvem mesice, ale televize furt nefungovala, jel jsem na dovolenou tak jsem to nemohl resit. Dneska mi ale odesli USBcka... takze jsem jim napsal hezky e-mail i s neco se zakonem takze doufam, ze to pujde podle toho co je napsano v zakone. a to ze 3. stejna reklamace a money back. Ocekavejte pokracovani... bohuzel.

9, 30.8. Notebook zahadne zprovoznil USBcka sam od sebe (stihnul odridit jeste jednu flashku). Nevim jak to teda mam delat tedka pri posledni reklamaci a nevim co mam presne komu dat/udelat. Takze jsem napsal poradne SOS a doufam ze mi to tam ujasni a poradi dobre.

10, 2.9. Dneska jsem byl v alze a rekli mi ze kdyz je to na firmu tak neplati 3x stejna zavada a ruseni smlouvy. Jediny co muzu udelat je pozadat vyrobce o vymenu kus za kus a jestli by je prestali vyrabet tak az pak muzu pozadat o vraceni penez. Takze zitra jdu na servis... jestli mi daji kus za kus tak prodam tady/na aukru a bude.

11, 4.9. Byl jsem v servisu kde mi vzali notebook do reklamace a rekli mi ze nejspise probehne vymena kus za kus, ale za dalsi model z teto serie.. Tedka cekam az mi napisou co za model to je a abych se rozhodl... takze money back ee

12, 9.9. V priloze je screen :D Zajimavej to vyvoj... :D

13, 17.9. Dneska mi prisla SMSka z reklamacniho ze notebook je "opraven" Reinstalaci. To mi asi urcite pomuze kdyz mi televze nefungovala ikdyz vymenili HDD.. No, to je jedno. Dneska budu volat na reklamace HP a zeptam se to ted...Pro notebook si asi chodit tedka nebudu.

14, 21.9. Jeste jednou jse musel na slovensko posilat vsechny naskenovane dokumenty a rekli mi ze musim pockat 14 dni... Takze jeste tak dalsi mesic bez notebooku.. me po53r....

15, 3.10. Takze HP servis fakt vybornej... Volal jsem tam dneska protoze byl posledni v den kdy mi meli poslat vyjadreni jako co s tim budeme delat. V klidku mi rekli tam delali poslednich 10 dni meli audit a tohle se vubec neresilo. Takze dalsich 10 dni co si musim pockat na jejich vyjadreni jako co s tim pocitacem budu. Jsem fakt rad ze jsem si koupil notebook od HP.

16, 10.10. Dosli mi penize na ucet :) Takze happy end :D Je to jako ve filmu.. :D Problem - tezky prubeh a na konci stastnej konec :D. Ale snad uz kazdej po tomhle topicu bude vedet ze kdyz se mu objevi problem na jeho HPcku tak aspon vi, co ho to bude stat :)

.....

[MB.tmb.png[/url]IMG_0001_copy.tmb.pngIMG_0002_copy.tmb.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 59
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

HP je značka... Nevim kde si to kupoval.

Znacka, ktera nic moc neznamena.. Je precenovana.

Jen pro zajimavost:

Lezi mi tu od nich mutlifunkce (jiz po zaruce), ktera predtim uz na reklamaci byla.. Vzdy vydrzela cca rok.. Coz moc neni - vzhledem k tomu, ze cernou jsem kupoval novou jen jednou a barevnou snad ani jednou (tim chci rict, ze zadny napor na ni nebyl).

Pokud to zasilaji do polska (do HP servisu), tak alza nemuze za to, ze v polsku lcd opravuji vymenou hdd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HP v poslední době stavím na úroveň nejlevnějších acerů. Není všechno zlato, co má leský kryt a plno rádobyužitečných věcí. Dřív byl pro mě hp pojem, teď je to prostě za tu cenu málo muziky..

mimochodem, měl jsi ten noťas vyzkoušet na prodejně a hned nahlásit špatné vyřízení reklamace. Pak by ti 30denní reklamační doba běžela pořád dál a byla by docela šance, že by to nestihli opravit a vrátili by ti kačky. Taky by mě zajímalo, jak vypadá reklamační protokol o opravě - nechceš ho sem naskenovat? Hlavně ta kolonka:

Důvod reklamace: přeskakuje obraz

Provedená oprava: výměna hdd

:cheesygrin::cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HP v poslední době stavím na úroveň nejlevnějších acerů. Není všechno zlato, co má leský kryt a plno rádobyužitečných věcí. Dřív byl pro mě hp pojem, teď je to prostě za tu cenu málo muziky..

mimochodem, měl jsi ten noťas vyzkoušet na prodejně a hned nahlásit špatné vyřízení reklamace. Pak by ti 30denní reklamační doba běžela pořád dál a byla by docela šance, že by to nestihli opravit a vrátili by ti kačky. Taky by mě zajímalo, jak vypadá reklamační protokol o opravě - nechceš ho sem naskenovat? Hlavně ta kolonka:

Důvod reklamace: přeskakuje obraz

Provedená oprava: výměna hdd

:cheesygrin::cheesygrin:

ok .. :D klidne. Na prodejne jsem to samozrejme skousel.A kdyz to jednou stihli za 10 dni tak to podruhe taky stihnou mozna za 10 dni. Obvzlaste kdyz by jim tohle hrozilo.... to mi ver :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LoL... fakt moc pěkný příběh :D:D:D Jsem zvědav jak to dopadne :D

:D Tak ja asi nejvic... A pokud mi to zase vrati s najakou debilni opravou tak uz mam narok na $$$$ :)

1. problem - prvni reklamace

2. problem - to jak vymenili HDD

3. problem - po vymene *****

3x ten samy problem ~ Reklamovana vec se povazuje za neopravitelnou ~ Vraceni penez :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Tak ja asi nejvic... A pokud mi to zase vrati s najakou debilni opravou tak uz mam narok na $$$$ :)

1. problem - prvni reklamace

2. problem - to jak vymenili HDD

3. problem - po vymene *****

3x ten samy problem ~ Reklamovana vec se povazuje za neopravitelnou ~ Vraceni penez :)

Zkus to dát do těch Černých ovcí, jak říkal shai_tan. Bude sranda ;) a možná něco "vyděláš"!!! :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:D Tak ja asi nejvic... A pokud mi to zase vrati s najakou debilni opravou tak uz mam narok na $$$$ :)

1. problem - prvni reklamace

2. problem - to jak vymenili HDD

3. problem - po vymene *****

3x ten samy problem ~ Reklamovana vec se povazuje za neopravitelnou ~ Vraceni penez :)

Ne že bych ti to nepřál, ale oni si vždycky najdou nějakou kličku. Například ti řeknou, že reklamovaný problém nebyl ten samý. Ta věc není považována za neopravitelnou, respektive závada neodstranitelnou. Obecné pravidlo je, že po třetí reklamaci vady, která brání běžnému užívání, máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy, tak jim to řekni, kdyby se cukali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze zajimavosti jsme projizdel reklamace a koukal jestli nekdo nereklamuje muj notebook se stejnou zavadou. Narazil jsem na tohle :D Vzorny priklad jak vam z male zavady totalne znicej PC :D

http://services.vspdata.cz/hpcz/info.php

Cislo zakazky : P05343 nebo P05182 nebo P05197 (3x ta sama zavada. Kdy to ti chytraci pochopi...)

Tady asi nejaka firma. Reklamaci ma teda DOST : P05195

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu