Sim3to Odesláno Srpen 19, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 19, 2009 Bohuzel, historka musi pokracovat... viz prvni post... :( Citovat
Moderators romeno Odesláno Srpen 20, 2009 Moderators Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 Ty voe dobry maso :D Stat se tuhle u me na krame , nevaham a vracim zakaznikovy penize . Asi si mel smulu na vadny kus , ale sou to blbci , meli ti to vymenit hned kdyz videli ze je ten notebook totalni krap... Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 20, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 Ty voe dobry maso :D Stat se tuhle u me na krame , nevaham a vracim zakaznikovy penize . Asi si mel smulu na vadny kus , ale sou to blbci , meli ti to vymenit hned kdyz videli ze je ten notebook totalni krap... njn... bude to boj aby mi vratili penize. Odpoved na muj e-mail : Dobrý den, Pokud požadujete odstoupení od kupní smlouvy v tomto případě kontaktujte prosím reklamační linku na tel. 810 222 222 nebo na e-mailu EXCEPTIONS_CS@MAIL.SUPPORT.HP.COM. Snad to z nich nejak vymlatim a koupim si nejaky vaio.. :D HP uz nikdy Citovat
Administrators Rixcz Odesláno Srpen 20, 2009 Administrators Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 Podobny problem s obrazem jsem mel taky u monitoru, nakonec jsme prisli, ze ji rusi wifi router. Schvalne to vyzkousej. :) Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 20, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 Podobny problem s obrazem jsem mel taky u monitoru, nakonec jsme prisli, ze ji rusi wifi router. Schvalne to vyzkousej. :) ten problem uz se vyresil :D vymenili mi monitor Citovat
Xmatrix Odesláno Srpen 20, 2009 Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 pokud jsi to kupoval v alze tak odpovědnost za vyřízení reklamace je na alze takže tě ze zakona nemůžou odkazovat na HP penize ti vratit musi oni v tvem případě se jedna o tři ruzne reklamace ale obecně každa z nich ti znemožnuje vyuzivani vyrobku podle toho na co byl konstruován takže ted ti vemou tu reklamaci na posouzeni na to oni právo maji a pokud ji uznaji a opraví tak nárok na vrácení peněz zatim nemaš to by ti po tehle opravě musela naskočit další vada jinak pokud se ti to stalo do pul roku od zakoupeni vyrobku tak je to považováno jako vyrobní vada a ty můžeš od smlouvy po pul roce rovnou odstoupit Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 20, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 pokud jsi to kupoval v alze tak odpovědnost za vyřízení reklamace je na alze takže tě ze zakona nemůžou odkazovat na HP penize ti vratit musi oni v tvem případě se jedna o tři ruzne reklamace ale obecně každa z nich ti znemožnuje vyuzivani vyrobku podle toho na co byl konstruován takže ted ti vemou tu reklamaci na posouzeni na to oni právo maji a pokud ji uznaji a opraví tak nárok na vrácení peněz zatim nemaš to by ti po tehle opravě musela naskočit další vada jinak pokud se ti to stalo do pul roku od zakoupeni vyrobku tak je to považováno jako vyrobní vada a ty můžeš od smlouvy po pul roce rovnou odstoupit k tomu prvnimu, je to koupeny na firmu, takze alza jako zprostedkovatel odpada jsou to 3 stejne chyby! U tech 2 reklamaci je napsano ze mi nejde digitalni televize, coz mi porad nejde. Jinak notebook mam asi 8 mesicu, takze tohle bohuzel odpada :( Citovat
Xmatrix Odesláno Srpen 20, 2009 Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 no pokud to chapu tak je to sice třetí ale ještě není uznaná jestli to reklamace byla v zakoně je napsano po třetí reklamaci tzn že ti ji uznajií opraví a pak teprve pokud by se to stalo máš nárok na vrácení peněz. To že je koupeny na firmu není důležité nejlepší je reklamovat u prodejce ten za tu věc nese plnou zodpovědnost zitra bych ti poslal paragrafy na přesné znění zákonů bohužel nechal jsem si svuj mobilos doma tak teď nemůžu nijak pomoct Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 20, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 no pokud to chapu tak je to sice třetí ale ještě není uznaná jestli to reklamace byla v zakoně je napsano po třetí reklamaci tzn že ti ji uznajií opraví a pak teprve pokud by se to stalo máš nárok na vrácení peněz.To že je koupeny na firmu není důležité nejlepší je reklamovat u prodejce ten za tu věc nese plnou zodpovědnost pokud by slo o "neuznanou" reklaamci tak mi to vrati a nebudou tam prece vymenovat pri prvni HDD a pri druhe i televizni kartu. Takze jsou uznane. Tedka staci aby i tedka byla uznana. Ptal jsem se jak na alze, tak na telefonu a e-mailu a vsude mi rekli ze s tim musim primo k autorizovanemu servisu. Ze kdyz je to na firmu tak to prez ne nejde. Citovat
piggy Odesláno Srpen 20, 2009 Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 To mi alza říká taky, že když to je na firmu, tak prej musím přímo do servisu, ale nevim, jestli se mnou jenom nevyjebávaj! Citovat
Xmatrix Odesláno Srpen 20, 2009 Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 to je podle mě uplně blbost za vady nese odpovědnost prodejce ne servis ale tím si nejsem tak uplne jisty zkusim se kouknout do zakonu Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 20, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 to je podle mě uplně blbost za vady nese odpovědnost prodejce ne servis ale tím si nejsem tak uplne jisty zkusim se kouknout do zakonu to jo, ale alza to stejne potom posila do toho servisu, rekli mi ze jedinej rozdil je v tom ze to bude trvat o 1 den navic, protoze to tam posilaji. O to mi vubec tedka nejde. Ale tedka vlastne nevim kam s tim notebookem kdyz uz se jedna o odstoupeni od kupni smlouvy. To uz znamena ze to musim resit s alzou (prave jsem jim napsal). Snad se toho ujmou a nedaji mi taky telefon na vseobecnou reklamaci na te jejich infolince... :dozey: Jinak diky za rady :) Citovat
Xmatrix Odesláno Srpen 20, 2009 Nahlásit Odesláno Srpen 20, 2009 tady jsou ty zakony Nic o tom že by se měla laza zřikat odpovědnosti http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.c/313/.ce/10821/.p/8411?PC_8411_p=616&PC_8411_l=40/1964&PC_8411_ps=10#10821 http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.c/313/.ce/10821/.p/8411?PC_8411_p=622&PC_8411_l=40/1964&PC_8411_ps=10#10821 http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/703/.cmd/ad/.c/311/.ce/10823/.p/8413?PC_8413_l=634/1992&PC_8413_ps=10&PC_8413_p=19#10823 http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.c/313/.ce/10821/.p/8411?PC_8411_p=625&PC_8411_l=40/1964&PC_8411_ps=10#10821 pokud si nedostal návod můžeš uplatnit tohle:) díky tomuhle se mi podařilo z jednoho obchodu vymánit penize za boty když moji přítelkyni neuznali reklamaci http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.c/313/.ce/10821/.p/8411?PC_8411_p=617&PC_8411_l=40/1964&PC_8411_ps=10#10821 Citovat
Sim3to Odesláno Srpen 29, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Srpen 29, 2009 Update prvniho prisp. :) Citovat
Sim3to Odesláno Září 2, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 2, 2009 10, 2.9. Dneska jsem byl v alze a rekli mi ze kdyz je to na firmu tak neplati 3x stejna zavada a ruseni smlouvy. Jediny co muzu udelat je pozadat vyrobce o vymenu kus za kus a jestli by je prestali vyrabet tak az pak muzu pozadat o vraceni penez. Takze zitra jdu na servis... jestli mi daji kus za kus tak prodam tady/na aukru a bude. Citovat
Sim3to Odesláno Září 18, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 13, 17.9. Dneska mi prisla SMSka z reklamacniho ze notebook je "opraven" Reinstalaci. To mi asi urcite pomuze kdyz mi televze nefungovala ikdyz vymenili HDD.. No, to je jedno. Dneska budu volat na reklamace HP a zeptam se to ted...Pro notebook si asi chodit tedka nebudu. Citovat
corvette Odesláno Září 18, 2009 Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 13, 17.9. Dneska mi prisla SMSka z reklamacniho ze notebook je "opraven" Reinstalaci. To mi asi urcite pomuze kdyz mi televze nefungovala ikdyz vymenili HDD.. No, to je jedno. Dneska budu volat na reklamace HP a zeptam se to ted...Pro notebook si asi chodit tedka nebudu. Mel sis tenkrat nechat ten MacBook :thumbup: Citovat
Sim3to Odesláno Září 18, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 Mel sis tenkrat nechat ten MacBook :thumbup: jak sem videl posledni prispevek od covette tak mi bylo jasny ze reknes tohle :D Macbook taky byl furt na reklamacich... Vymena HDD, Vymena mechaniky, posr4nej start.. Je dobre ze uz ho nemam.. :D Citovat
xDante1986 Odesláno Září 18, 2009 Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 simto....3 stejná závada jsou peníze vždy, takže klidně můžeš jít na čoi....jaké na firmu...je to to samé...3 stejné závady..nebo 5 různých závad... Citovat
Sim3to Odesláno Září 18, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 simto....3 stejná závada jsou peníze vždy, takže klidně můžeš jít na čoi....jaké na firmu...je to to samé...3 stejné závady..nebo 5 různých závad... akorat ze kdyz je to firma-firma, tak uz jde o obchodni zakonik... (stejne jako by si HP a kuval plast).. Je to cele na p1cu protoze reklamuju tady, noteobok jde do polska a kontakt na servis a stiznosti HP je na slovensku... Citovat
manek100 Odesláno Září 18, 2009 Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 pokud se nepletu tak nezalezi na firme co to vyrabi ale na prodejci ktery kdyz chces tak ti musi zprostredkovat veskere reklamace a kdyz mas tri stejne zavady tak i vratit penize. Jinak dante myslim ze penize muzes pozadovat pri trech stejnych nebo ctyrech ruznych Citovat
Sim3to Odesláno Září 18, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 pokud se nepletu tak nezalezi na firme co to vyrabi ale na prodejci ktery kdyz chces tak ti musi zprostredkovat veskere reklamace a kdyz mas tri stejne zavady tak i vratit penize. Jinak dante myslim ze penize muzes pozadovat pri trech stejnych nebo ctyrech ruznych 3 stejne zasebou 4 ruzne zasebou nebo 3 najednou. Kazdopadne mi rekli ze mi vrati prachy a at jim poslu zase tu dokumentaci.... Az dojdou prachy tak tehdy si budu jistej :D Citovat
shai_tan Odesláno Září 18, 2009 Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 ber prachy a už nikdy si nekupuj HP.. Kdysi to bývala jo firma, ale teďka se mi ty jejich noťasy hnusí, jen je vidím :( Citovat
Sim3to Odesláno Září 18, 2009 Autor Nahlásit Odesláno Září 18, 2009 ber prachy a už nikdy si nekupuj HP.. Kdysi to bývala jo firma, ale teďka se mi ty jejich noťasy hnusí, jen je vidím :( asi tak... Asi vyberu nejaky vaio. Ale moc na vyber teda nemaji... Citovat
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.