Naruto1 Odesláno Září 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Mám flešnuté psp.Celou dobu bylo vše v pořádku a najednou se začínají hry sekat a dlouze najíždět.Filmy i hudba jsou v pořádku.Nevím si rady.Jsem v tomto směru amatér:cry:. Muže mi prosím někdo poradit.Děkuji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 AlexXx Odesláno Září 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Mám flešnuté psp.Celou dobu bylo vše v pořádku a najednou se začínají hry sekat a dlouze najíždět.Filmy i hudba jsou v pořádku.Nevím si rady.Jsem v tomto směru amatér:cry:.Muže mi prosím někdo poradit.Děkuji Máš nejspíš pomalou kartu.(Fake) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NexusWright Odesláno Září 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Jestliže to není kartou (máš furt tu samou), tak si přenastav takt procíku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Naruto1 Odesláno Září 26, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Karta je SONY Memory Stick PRO Duo 8 GB Magic Gate Mark 2. Je pomalá? Kartu mám tu samou.Co si mám přenastavit.Děkuji,? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NexusWright Odesláno Září 26, 2009 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Používej edit... V XMB zmáčkni select a nastav CPU v Game na 333/166 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Naruto1 Odesláno Září 26, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 Jsi hodný ale to je na mne moc.Nerozumím tomu co žádáš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators romeno Odesláno Září 26, 2009 Moderators Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2009 zrejme mas podtaktovany procesor na hry. V menu psp , co ti normalne nabehne po startu psp zmackni select , najede ti vsh menu a u cpu clock game dej defeaut a nebo 333/166 . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...