goz Odesláno Prosinec 16, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 16, 2009 Koupil jsem novou paměťovku a protože jsem úplná laik se se chci zeptat co s ní je potřeba provést aby v psp chodila. Předpokládám, že ji naformátuju v PSP. Musím pak na kartu něco nahrát z minulé karty, nebo tam už pak jenom budu sypat ISO hry, filmy, MP3 atd. Do jakých adresářů co patří. Koukal jsem na téma pro začátečníky, ale nějak jsem to nenašel PSP je flashnuté Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 J@rda62 Odesláno Prosinec 16, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 16, 2009 Jak jsi psal. Zformatuj to v PSP. Pak to napoj a podle slozek poznas co kam davat ;) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...