martinek71 Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 Ahoj. Mám problém s iso hrama. Jsem začátečník. Když nakopíruju hru na kartu , tak to sice načte nějaké soubory, ale neotevře a píše to - corrupted data. Nevíte někdo , co je za problém? Kde najít postup na nahrání iso her? Díky. :cry::cry::cry: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NuM3Ro Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 ISO/CSO hry ukládáš do ms0:/ISO/ (tu složku ISO kdyžtak vytvoř) a PSX-PSP hry do ms0:/PSP/GAME/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Smajda Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 hele dej si do PSP GEN-C a naformatuj pametovku,a vytvorej se ti tam prislusne slozky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Typan Cz Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 jo, takze si tam ten gen ma dat a pak si ho smazat jo ? :dozey: dej si tam GEN-C vytvor si na ROOTU karty slozku ISO a do ty slozky davej hry ve formatu ISO a CSO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Smajda Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 když naformátuješ kartu,tak se ti gEN nesmaže jelikož běží z RAM paměti ty idiote,seš chytrej jak rádio co Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 martinek71 Odesláno Prosinec 21, 2009 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 ISO/CSO hry ukládáš do ms0:/ISO/ (tu složku ISO kdyžtak vytvoř)a PSX-PSP hry do ms0:/PSP/GAME/ Zatím díky. Budu zkoušet. :? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NuM3Ro Odesláno Prosinec 21, 2009 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2009 Smajde: Ale on nejspíš myslel tu instalačku GENu. :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...