Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Zaměstnání

Road-Master

Recommended Posts

Zdravim,

studuji střední školu a toto pololetí mám 6 pětek a 2 neklasifikace jsem v prváku takže mně to štve doufám že to v druhém pololetí doženu a projdu do druháku.

Jak je to se zaměstnánim a maturitou potřebuji maturitu abych dělal dobrou práci za dobré peníze,kdyžtak jako příklad napište jestli máte maturitu a jaké máte zaměstnání.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• Odpovědi 61
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Zdravim,

studuji střední školu a toto pololetí mám 6 pětek a 2 neklasifikace jsem v prváku takže mně to štve doufám že to v druhém pololetí doženu a projdu do druháku.

Jak je to se zaměstnánim a maturitou potřebuji maturitu abych dělal dobrou práci za dobré peníze,kdyžtak jako příklad napište jestli máte maturitu a jaké máte zaměstnání.

Díky

Hele ser na xbox na PS3, kašli na hry a začni makat na učení , nebude to žádná prdel tohle dotáhnout alespoň na 4 ke konci roku ... Ja sem dělal střední taky sem na to v prváku dost kašlal ale naštěstí sem prolezl do čtvráku a dodělal elektroniku a získal maturu ... Na vejšku od nás ze třídy šli asi tři ale na to sem se po prváku vykašlal... šel sem makat a našel si práci jako elektronik číslicových a výpočetních systému... práce na pohodu ale bez maturity a vyhlašky 50 sb 78paragraf 6 (oprávnění samostatné práce v elektroprůmyslu ) bych to asi nedostal ....Bez matury ses jako bez ruky ... a kdybych na školu nekašlal tak sem se mohl ještě tědka flákat na vysoškoských kolejích a studovat nějakej podobnej obor , místo toho od rána od 6h do do 15 makám a vo výkendech se chodím dálkově na soukromou vysokou školu takže víkendy taky v p.... to je od 8 do 16 na přednáškách ...

talkže zaber a ke konci třeba čtyrky budou :)

Odkaz ke komentáři