Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Core dotaz

Otázka

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
Odesláno
Zdravim, zajima me jestli starsi core systemy podporuji HD rozliseni, jsem laik :roll: a zajima me jen toto "kdyz k Xboxu 360 core dokoupim nejakou soucastku (predpokladam ze to bude kabel) jestli mi televize (ktera podporuje i fullHD) bude zobrazovat hry lepe nez kdyz k ni pripojim xbox pooci zakladnich kabelu"?

diki

tak to je asi jasny kdyz si koupis composite kabel ze pujde fullHD ...normalni skartak to nepodporuje.....kazda verze X360 podporuje fullHD

• 0
Odesláno

prave tim si nejsem tak jistej...

Xbox 360 Core – základní edice bez pevného disku, pouze s drátovým gamepadem a kabelem k připojení na obyčejnou (CRT) televizi. K hraní je třeba dokoupit paměťovou kartu na ukládání pozic z her, nebo HDD. Cena konzole je přibližně 5 000 Kč s DPH. Výroba tohoto modelu konzole je již ukončena a nahrazena verzí Arcade.

• Xbox 360 Arcade – nová edice bez pevného disku, ale s 256 MB flash pamětí, bezdrátovým ovladačem, HDMI portem a kabelem k připojení na obyčejnou (CRT) televizi. Cena konzole je přibližně 5 000 Kč s DPH. Ke konzoli dostanete zdarma Arcade DVD, na kterém najdete 5 plných arkád (Pac-Man Championship Edition, Uno, Boom Boom Rocket, Feeding Frenzy a Luxor 2), dema a trial verze dalších arkád.

wikipedie :(

HDMI-hi defenition multimedia interface

podle tohodle core nema vstup ani vystup pro hd kabely

jo a muzete mi prosim poradit jake kabely si mam koupit abych mel co nejlepsi kvalitu obrazu na telce a jake abych mohl pripojit xbox k lcd monitoru

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah