Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Core dotaz


Zaras

Otázka

Zdravim, zajima me jestli starsi core systemy podporuji HD rozliseni, jsem laik :roll: a zajima me jen toto "kdyz k Xboxu 360 core dokoupim nejakou soucastku (predpokladam ze to bude kabel) jestli mi televize (ktera podporuje i fullHD) bude zobrazovat hry lepe nez kdyz k ni pripojim xbox pooci zakladnich kabelu"?

diki

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Zdravim, zajima me jestli starsi core systemy podporuji HD rozliseni, jsem laik :roll: a zajima me jen toto "kdyz k Xboxu 360 core dokoupim nejakou soucastku (predpokladam ze to bude kabel) jestli mi televize (ktera podporuje i fullHD) bude zobrazovat hry lepe nez kdyz k ni pripojim xbox pooci zakladnich kabelu"?

diki

tak to je asi jasny kdyz si koupis composite kabel ze pujde fullHD ...normalni skartak to nepodporuje.....kazda verze X360 podporuje fullHD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

prave tim si nejsem tak jistej...

Xbox 360 Core – základní edice bez pevného disku, pouze s drátovým gamepadem a kabelem k připojení na obyčejnou (CRT) televizi. K hraní je třeba dokoupit paměťovou kartu na ukládání pozic z her, nebo HDD. Cena konzole je přibližně 5 000 Kč s DPH. Výroba tohoto modelu konzole je již ukončena a nahrazena verzí Arcade.

  • Xbox 360 Arcade – nová edice bez pevného disku, ale s 256 MB flash pamětí, bezdrátovým ovladačem, HDMI portem a kabelem k připojení na obyčejnou (CRT) televizi. Cena konzole je přibližně 5 000 Kč s DPH. Ke konzoli dostanete zdarma Arcade DVD, na kterém najdete 5 plných arkád (Pac-Man Championship Edition, Uno, Boom Boom Rocket, Feeding Frenzy a Luxor 2), dema a trial verze dalších arkád.

wikipedie :(

HDMI-hi defenition multimedia interface

podle tohodle core nema vstup ani vystup pro hd kabely