Jump to content

Novinky.cz - Průzkum: Automatizované hovory vadí více než pětině Čechů


CFbot

Recommended Posts

Automatizované přepojování hovorů v centrech péče o zákazníky vadí více než pětině Čechů. Polovina lidí, kteří do těchto center volají, strávila vyřizováním svého požadavku nebo čekáním na operátora deset a více minut. Vyplynulo to z průzkumu společnosti Genesys mezi více než 520 českými zákazníky.

Víc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy