my.dre Odesláno Březen 13, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 13, 2010 Zdravíčko jsem laik a chtěl bych se zeptat jaké pspčko jde nejlépe vytunit hodně se mi líbí podsvíceí L+R, nebo UMD mechaniky a taky nové repráky díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Typan Cz Odesláno Březen 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2010 na to sou rozdilny odpovedi - nekdo rika, ze se mu pri rozebirany fatka dycky neco totalne podela, ale na YT jsou vetsinou tuneny prave fatka, tak nevim. zkus napsat PMku moderatorovi ice22222, ten se v HW vyzna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 kdyr Odesláno Březen 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2010 já sy myslim že slim protože je pravda že fatko se z 90% pose** Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Guest LaYer Odesláno Březen 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2010 napis Raczkovi ten se taky vyzná :) dokonce tady má i nejakej tut na podsvícení UMD mechaniky myslim .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 my.dre Odesláno Březen 14, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 14, 2010 jo díky za odpovědi určitě jim napíšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 LuK4SO Odesláno Duben 9, 2010 Nahlásit Share Odesláno Duben 9, 2010 na fatko je hodne tuningových dílů v obchodech ale u slima mas zaruku ze po slozeni ti zase bude fungovat coz se o fatku rict neda takze slim :) Tuning L+R zde muj navod na tunug l+r tlacitek :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
my.dre
Zdravíčko jsem laik a chtěl bych se zeptat jaké pspčko jde nejlépe vytunit hodně se mi líbí podsvíceí L+R, nebo UMD mechaniky a taky nové repráky díky za odpovědi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky
5 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts
Přidej se do diskuze