Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Mario Party 8 na Wiikey s UPDATEM...


muWme

Otázka

jede nekomu MARIO PARTY 8 na WIIKEY ? ja sem u jinych her kde bylo napsano odstranil ten update tim (wiibrickblocker 1.3) ale u Maria nic napsaneho nebylo a jakmile sem ho tam vrazil tak se spustil UPDATE, nechtel sem to vypnout aby se s WIIckem neco nestalo... nicmene Mario nacte DVD ale hra se nespusti... a nastesti po updatu Wiicka ostatni hry jedou .. jen pribyly v nastaveni WIICKA nejake volby tusim ze ted tam mam 2,2E neudelal jsem nejakej kopanec?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

17 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Uaaa, tak to mi ani nerikej, ze to nejde, kdyz uz jsem ho objednal (uz je to 16 dni a jeste nedorazil). Mimochodem, jak to funguje s tim wiibrickblockerem 1.3??? Mam v planu stahnout Mario Party 8 taky, tak to pak kdyztak budeme resit spolu, jeste to zkusim vygooglit. Jakou mas regionovou verzi? NTSC, nebo PAL? Ja zkusim stahnout tu druhou. Kolik jsi zkousel her? Co updatovat Wiikey?

Nasel jsem tenhle odkaz, tam se pise, ze to beha na Wiicku s NTSC regionem, ale prej to nebjeha na PALovim Wiicku. Taky je tam, ze to dela jenom tahle hra.

http://wii.qj.net/Modders-having-problems-with-Mario-Party-8-backup-copies-/pg/49/aid/93893

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Nevim, kam tu otazku mam napsat, nebo jestli kuli ni mam zalozit novej topic, ale vzhledem k tomu, ze jsme se tu o tom bavili, tak to napisu sem. Jeste mi nedorazil ten chip a uz je to 17dni, takze jsem dneska vlezl na tu stranku http://www.konsolenprofis.de/ a tam jsem se chtel prihlasit, ale vzhledem k tomu ze nemecky neumim ani slovo, tak jsem se sice zadal ty blbosti, co tam maji, ale misto prihlaseni mi vybehlo tohlo:

Es konnte kein zu den Angaben passender Kunde gefunden werden. Bitte wenden Sie sich an den Shop-Betreiber.

Neumi tady nekdo Nemecky??? Mam takovej dojem, ze to pise, ze ten account neexistuje. Proste mam dojem, ze tady cekam 17 dni na nic. Jeste jsem si vsimnul, ze tam je ikona do anglickych stranek. Tak nevim, jestli to nemam objednan jeste jedneu, nebo s ty Anglie, nebo teda jak. Prosimte muWme jak jsi to vyplnoval v nemcine, nebo ajine???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Nevim, kam tu otazku mam napsat, nebo jestli kuli ni mam zalozit novej topic, ale vzhledem k tomu, ze jsme se tu o tom bavili, tak to napisu sem. Jeste mi nedorazil ten chip a uz je to 17dni, takze jsem dneska vlezl na tu stranku http://www.konsolenprofis.de/ a tam jsem se chtel prihlasit, ale vzhledem k tomu ze nemecky neumim ani slovo, tak jsem se sice zadal ty blbosti, co tam maji, ale misto prihlaseni mi vybehlo tohlo:

Es konnte kein zu den Angaben passender Kunde gefunden werden. Bitte wenden Sie sich an den Shop-Betreiber.

Neumi tady nekdo Nemecky??? Mam takovej dojem, ze to pise, ze ten account neexistuje. Proste mam dojem, ze tady cekam 17 dni na nic. Jeste jsem si vsimnul, ze tam je ikona do anglickych stranek. Tak nevim, jestli to nemam objednan jeste jedneu, nebo s ty Anglie, nebo teda jak. Prosimte muWme jak jsi to vyplnoval v nemcine, nebo ajine???

No nvm ,ale není ta anglická ikona "jen" anglickej překlad tech stránek?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

presne tak jen preklad... nic bych 2x neobjednaval... urcite ti prisel mail o potvrzeni objednavky, dej na ten mail odpovedet a klidne v EN oni to zvladnou taky... tim se zaradis do nejakeho jejich support fora a tam potom na webu muzez videt co ti k tomu napsali... proste dej reply na ten mail..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

No, tak jsem si to tam objednal asi před 14ti dny znovu a pořád nic, založil jsem si kvuli tomu i novy nick, mail... Porad to nedorazilo, tak jsem jim tam vcera rano psal a jeste mi ani neodpovedeli, asi se na ne vyseru a objednam si to jinde. Za jak dlouho ti odpovedeli, cos jim psal ten mail?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Tak me zaradili do toho support fora, ale problem je v tom, ze tam je vsechno v nemcine, nakonec jsem se nejak dopracoval, co mi odpovedeli, praj ze moje adresa je falesna, nebo co. Ja bych se z nach zvencnul. Co jim tam mam sakra napsat, aby mi to konecne poslali, protoze jsem si jistej, kde bydlim a ta adresa je moje, tak nevi co s tim blbnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Tohlemi tam napsali:

Sehr geehrter Herr Fiala,

die Bestellung ist bei uns mit dem Vermerk "Adresse falsch" eingegangen".

Bitte teilen Sie uns noch mal Ihre Anschrift mit damit wir die Bestellung erneut versenden können.

Sollten Sie weitere Fragen haben, stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.

MfG

http://www.konsolenprofis.de

==============================

So können Sie uns erreichen:

Bestellhotline: 04131 / 8544980

(Mo. bis Fr. 09.00 bis 19.00 Uhr)

WICHTIG: Bitte hängen Sie IMMER den kompletten Mailverkehr mit an.

Modchip Umbau mit 2 Jahren Garantie:

http://konsolenprofis.de/umbauten/index.php

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu