Jump to content
  • 0

Kupa noveho X-boxu

PhoeniX1468622372
 Share

Question

Takze... uz neaky cas som sa rozhodoval medzi PS3 a Xkom... nakoniec to logicky vyhralo Xko kedze pisem tu a preto by som sa rad opytal par veci, ktore som tu par dni uz hladal ale je to dost neprehladne tak by som to mal rad v jednom topicu...

1) Som si uplne isty, ze nechcem Xko s flashom... nie je to moj styl, radsej kupim original a zahram na live.... lenze je otazka... je treba mi k tomu HDD??? ked ak dobre chapem stahovatelny obsah na slovensku nefunguje... k comu vlastne HDD sluzi??? niekde som cital ze sa nan da nakopirovat hra a ta potom bezi plynulejsie... alebo ze napriklad taky oblivion bez HDD nerozbehate...

2) Falcon a jasper... iba u elite mam jasne napisane ze sa jedna o reviziu jasper u ostatnych nie cize je velmi pravdepodobne ze sa jedna o falcony... je medzi nimi neaky ultra velky rozdiel, preco by som mal brat radsej jaspera ako falcona???

3) Kedze som student v maturitnom rocniku tak moje finacie su obmedzene a s kupou Xka za + -220 eur tak by som sa vas chcel opytat, ktoru hru si mam kupit aby mi vydrzala aspon zopar tyzdnov (1-2)... som vcelku fanusik RPG a preto sa rozhodujem medzi Fallout 3, Fable 2, Bioshock, Borderlands a GTA4... Fable berem automaticky kedze asi objednavam http://www.progamingshop.sk/xbox-360-elite-edition-120gb-falo-value-bundle-p-37180.html

pokial ma nepresvedcite o opaku co sa toho HD tyka... a este jednu z hentych... jedna sa mi o dlzku hry vratane achievmentov...

Kazdopadne dakujem za radu vopred

PS: za stylisticke chyby sa vopred ospravedlnujem kym som to cele napisal tak som aj obedoval tak som trosku z kontextu vysiel :)

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

1.) HDD mit nemusíš, stačí udělat update NXE na 9199 a budeš moct používat místo HDD flashku až do 16 GB.