KukiCZ Odesláno Červenec 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 14, 2010 Asi před měsícem jsem na aukru zakoupil DS3 White Ceramic http://www.aukro.cz/item1094497062_bezdratovy_ovladac_dualshock_pro_ps3.html Přišel mi včera z Honk Kongu první dojem super,ale později trochu drhne L1 ale to je docela v pohodě,ALE !! Baterie vydrží tak 4 hod. i když jsem jí nabíjel přes 8 hod. já to svádím že je nová a že má malou kapacitu tak ji budu třeba nabíjet celý den aby se zvýšila její kapacita (Jsem laik).Poraďte prosím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LegionCZE Odesláno Červenec 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 14, 2010 To by se nemělo stát, formátování baterie (nebo jak se tomu říká) už dávno není třeba. Mě se to ani u jednoho ovladače (mám dva) nestalo. Může být poškozená. Jsi si jistý, že je to origo a že je nový? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators romeno Odesláno Červenec 14, 2010 Moderators Nahlásit Share Odesláno Červenec 14, 2010 Co cekas za takovou cenu ? S nejvetsi pravdepodobnosti si koupil padelek z honkongu nic neobvykleho . Jo hold kdo setri ma za tri :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RodriguezTwiggy Odesláno Červenec 14, 2010 Nahlásit Share Odesláno Červenec 14, 2010 Dát 750Kč za ovladač kdesi z Asie a bez záruky, je fakt blbost. Dnes seženeš DS3 i za 900Kč, s 2letou zárukou a nemusíš na něj čekat měsíc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KukiCZ Odesláno Červenec 15, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Červenec 15, 2010 Tak díky za zpochybnění mé koupě ale poradte spíš co stím mám dělat reklamace asi není možná Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...