Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Prott

Members
  • Příspěvků

    335
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Prott's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Popularita

  1. YLOD je rozšířenej jen u prvních 80 GB, 60 GB a 40 GB. Nový 80 GB (CECHK a vejš) tím netrpí. .-)
  2. No určitě existuje místo, kde se daj koupit samotný konektory... pak už je to jen otázka toho, najít někoho zručnýho v pájení. :)
  3. Pokud ten kabel musíš podložit, abys viděl obraz, tak to může bejt špatnej konektor - ale kvalitu samotný grafiky (stíny, rozmazání, textury, etc.) to neovlivní. S tím blurayem: Takže když hejbeš s konektorem u PS3, tak ti začne zrnět obraz?
  4. V jakým rozlišení ty hry hraješ (když mají tu "hnusnou grafiku" :) )? 720p, 1080p? Jak se ta špatná grafika projevuje? Přenos dat přes HDMI je digitální, takže (narozdíl od třeba AV kabelu) nemůže kabel/konektor/atp. zhoršit kvalitu obrazu (buď funguje, nebo nefunguje).
  5. Prott

    Mass Effect 3

    No musel... minimálně do doby, než ten člověk opustí základnu. :) Prostě je na tom vysvětlení vidět, že je to spíš dodatečná záplata než něco, s čím by počítali od začátku.
  6. Prott

    Mass Effect 3

    Pokud na sobě bude mít tracer, tak jim přesunutá základna nepomůže (jako u Kai Lenga)... spolehnout se na to, že ten, kdo sleduje signál traceru bude čekat s útokem do doby, než se základna přesune, je imho blbá ochrana :)
  7. Prott

    Mass Effect 3

    OT: Nebylo by jednodušší tam ty lidi dopravit třeba omráčený? Né, že bych do toho chtěl Illusive Manovi nějak kecat... :-D
  8. No záleží na spoustě věcí (konstrukci čipu, výrobním procesu, atp.). Hi-end grafiky v dnešních PC jsou 6x výkonnější než RSX a přitom se hřejou míň (popř. GPU ve Vitě dokáže renderovat podobný množství polygonů jako RSX s 1/100 odběru). :) Doufám, že tentokrát se jim podaří vyrobit něco, co nežere 1/2 kW a nehřeje jak přímotop. :)
  9. Akorát celá tahle úprava má jednu podstatnou nevýhodu - a to tu, že vzduch bude proudit cestou nejmenšího odporu (a tak přestane chladit ostatní části konzole).
  10. Ono asi není nic jednoduššího než koupit buď nejnovější revizi (45/40 nm čipy) a nebo ještě líp "starou" 80 GB (CECHK a výš), která skoro vůbec netopí (a která navíc nevyfukuje horkej vzduch skrz zdroj, ale naopak ten studenej skrz něj vsává). .-) PS: 60-70 °C není pro samotnej čip zase až takový zlo (GPU u PC běžně běží na víc než 80 °C ).
  11. Tjn, přesně to je problém první generace SLIMů (odcházej zdroje). Dobrá věc je to, že tentokrát stačí vyměnit kondenzátory, což je o hodně jednodušší než si dělat doma reball. :)
  12. witaHavr: sinistracz má pravdu :-D to praskání, co slyšíš, je z zahřívání a ochlazování kostry PS3 (s YLOD to souvisí nepřímo tak, že čím víc slyšíš praskání, tím víc se ti PS3 zahřejvá ... no a čím víc se ti PS3 zahřejvá, tím větší pravděpodobnost YLODu). Cín pod BGA obyčejně praská kvůli tomu, jak se dvě strany, který spojuje, nerovnoměrně fyzicky ohýbaj (nejčastějc vlivem zahřívání a ochlazování). Tzn. čip samotnej je dobře chlazenej, ale kdyby PS3 běžela o 10 °C chladnějc, tak by tu nebyl takovej problém s popraskaným cínem. :)
  13. Prott

    Mass Effect 3

    PS3 zvládne plynule i lepší grafiku, než má ME3 - akorát, že na to, aby ten výkon vývojáři využili, by museli překopat ten multiplatformovej engine. :)
  14. Jo no, o to mi přesně šlo ... chvástat se jak na 5 let starým GPU spustim nový hry (vůbec jsem nechtěl ukázat, že i se starou grafikou se daj dnešní hry hrát v pohodě). .-)
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu