Zkusím jednodušeji pro sekeru co mám http://www.bloodborne-wiki.com/2015/03/hunters-axe.html (na té stránce jsou všechny čísla a písmenka, co sem budu psát)
ta mám počáteční statistiky 98 / - / - / - / - , kde ta 98 znamená fyzické poškození
a má scaling D / E / - / D , což znamená, že její poškození modifikují parametry síla(D), skill(E), bloodtinge(-,neprojeví se), arcane(D,speciální, viz konec)
když si vylepšíš zbraň na +1, bude dávat poškození 107/-/-/-/-
když si ji vylepšíš na +3 tak to bude 125/-/-/-/-
ale celkové poškození co nasadíš bude, v případě +3 zbraně, součet 125 (ze statistiky zbraně) a čísla X, kde X bude určité procento z tvé síly (scaling D) + určité procento z tvého skillu (scaling E). To procento určují
ta písmenka D / E / - / D ...jak jsou velké netuším zatím, ale D > E
to poslední "D", pro Arcane, se zatím v poškození neprojeví, protože nemáš na sekeře runu, která mění její poškození na Arcane, kdyby si si ji tam přidal, tak se tam projeví i to druhé D
takže to, že budeš zvedat sílu se sice na poškození projeví, ale zatím jen trochu, musíš zbraň i vylepšovat, což samo osobě poškození zvedne (viz 98 --> 125) a zároveň to může změnit scaling (třeba z D na A) a tím pádem
se ti bude připočítávat větší poškození za sílu
snad to je jasnější