Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

E65 error po flashnuti mechaniky samsung MS25


powerball

Otázka

Zdravim panove.flashnul sem si mechaniku kde byl origo firmware, dal sem tam ixtreme 1.6 pres iprep (protoze jungle flasher mi ve windowsech mechaniku nevidi)zapojil sem to zpatky a hned E65 error (DVD Drive Error, DVD Timeout, Wrong firmware...)a od ty doby se toho nemuzu zbavit, prolez sem snad vsechny fora a zkusil snad vsechny navody a porad nic :( pres iprep tam muzu bez problemu nahrat zpatky origo firmware kterej sem si zalohoval ale ani to nepomaha takze uvitam jakoukolik radu.diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

23 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Tak to vůbec ne , mám už druhý xbox a oba jsem si nechal flashnout odborníkem a ani to neumím . Radíme tak ale proto , že víme že to může vést k takovýmto koncům . Ne aby jsme na tom vydělali . Dokáže nás ale dojmout takováhle žádost o radu , když už je pozdě .

Jinak by jsi si mohl odpustit ten komentář , popřípadě další reakce .

Ono to není nic jednoduchého - obzvlášť pro někoho , kdo to chce dělat poprvé jen podle návodu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

jednoduchý test : mechaniku nech rozebranou aby si vyděl na laser zapni ji a sleduj co bude dělat pokud bude kmitat a uvidíš červený problikávání tak je pravděpodobně zapsaný FW správně pokud ne tak je špatně zapsaný FW a chová se to jak kus neznámého HW a proto ta chyba

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
  • Moderators
většina tu furt píše o DVDKey ale to není potřeba pro úspěšný naběhnutí xka. Ale až v dalším kroku jestli ti pojedou hry :-D

Omyl. F/W mechaniky se overuje uz pri bootu a pri nalezeni neshodneho F/W hodi chybu E65.

powerball: Co takhle napsat co mas za mechaniku, jak jsi vycetl klic, jestli jsi ho vycital vickrat pro porovnani atd..? Tyto informace hodne napovi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0