Martinoslav

PS Store a 3D Secure - nelze nakupovat

9 příspěvků k tomuto tématu

Vim, takhle 3D Secure funguje, jde mi ale o to, ze PSN s tim ma problem. Pri pokusu o platbu vyhodi takovou zasmodrchanou chybu a konec, v nastaveni psn uctu jsem zkousel alespon manualne dobit kredit a tam to napsalo 3D Secure Fail. Z toho usuzuju, ze se platba nestrhne prave kvuli 3D Secure, jenze PSN me ani nenecha zadat 3D Secure kod, proste rovnou vyhodi chybu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mam rovnaky problem (karta od AirBank). Nefunguje mi checkout cez webovy store ani dobitie penazi na ucet ani checkout cez Android appku (ta to v podstate robi cez ich web).

Ked kupujem priamo cez konzolu tak vtedy to overenie neziada a dovoli mi to zaplatit (aspon v prosinci to este slo)

Ocividne ma s tym problem viacero ludi a som dost prekvapeny ze na to SONY vobec nereaguje

http://community.eu.playstation.com/t5/PS-Store-Support/3D-secure-failure/m-p/24813664

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Taky potvrzuji, nová karta od Monety (dříve GE Money) - nyní nejde platit kartou přes store na PC, ani v konzoli....navíc nejde ani Paypal, což nikdy nebyl problém. Slavná podpora mi sdělila, že o tom vědí a ať si koupím top up karty...tak jsem je slušně poslal někam...takže zatím pomoc od nich moc nečekám

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pomoci se nedočkáš, určitě ne od Sony support team Czech Republic...občas mi přijde jako kdyby jim bylo úplně jedno, že svojí neochotou to řešit nebo to opravit se připravují o velkou spoustu peněz a také platících zákazníků. Nezbývá nic jiného než to zkoušet dál jiné dny...což je docela na prd pokud vezmu v potaz časově omezené nabídky na PS store a už se mi i několikrát stalo, že za celou trvání dobu akce se mi hra nepodařila koupit...fakt Sony rulezz

To se líbí uživateli lukasssz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 17 minutami, lukasssz napsal:

Taky potvrzuji, nová karta od Monety (dříve GE Money) - nyní nejde platit kartou přes store na PC, ani v konzoli....navíc nejde ani Paypal, což nikdy nebyl problém. Slavná podpora mi sdělila, že o tom vědí a ať si koupím top up karty...tak jsem je slušně poslal někam...takže zatím pomoc od nich moc nečekám

nejde pouzit paypal platby na playstation store nebo vseobecne platby pres paypal?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 16 hodinami, headhot napsal:

nejde pouzit paypal platby na playstation store nebo vseobecne platby pres paypal?

Paypal vždy šel, teď jsem teda nic nezkoušel (myslím jinej nákup třeba ebay), nejde to přes store

před 16 hodinami, goblinN82 napsal:

No jde o to kolik pokusů bylo vykonáno daný den. Je naprosto jedno jakou metodou (karta, paypal, pánbůh ti to zaplať...) prostě pokud proběhne 2x nepovedená platba tak se systém plateb zablokuje na 24-48h (dle oficiálních slov Sony ČR)

To vím, proto jsem vždy udělal max dva pokusy - na pc jednou paypal a jednou kartu, teď poslala podpora novou radu, tak uvidím, ale je to smutný - když už jim chceš poslat peníze, tak to nejde

před 16 hodinami, goblinN82 napsal:

Pomoci se nedočkáš, určitě ne od Sony support team Czech Republic...občas mi přijde jako kdyby jim bylo úplně jedno, že svojí neochotou to řešit nebo to opravit se připravují o velkou spoustu peněz a také platících zákazníků. Nezbývá nic jiného než to zkoušet dál jiné dny...což je docela na prd pokud vezmu v potaz časově omezené nabídky na PS store a už se mi i několikrát stalo, že za celou trvání dobu akce se mi hra nepodařila koupit...fakt Sony rulezz

To se mi teď přesně stalo, dvě hry co jsem chtěl jsou už za plnou...takže jim zase asi nic nepošlu

Tady skvělé (samozřejmě nefunkční - zcela mimo) doporučení od svátosti CZ Podpory PS :)

Z centrály bylo doporučeno následující:
 
Ověřte zda máte ve svém zařízení aktivovanou blokaci proti pop-up (vyskakovacím) oknům.
Zároveň, pokud je v krátkém časovém úseku provedeno několik neúspěšných pokusů za sebou, 3DS přestane zasílat platformě zprávy.
Doporučujeme vyčistit v zařízení krátkodobou paměť (cache) a když se pokusíte provést transakci, neměl byste aktualizovat stránku, pop-up (vyskakovací) okno se objevuje s určitou prodlevou. Tím, že stránku aktualizujete, zařízení tento krok považuje automaticky za další nezdařený pokus.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se