Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Nejde spustit freestyle


Recommended Posts

Ahoj, koupil jsem xbox a měl by být s RGH, je to 360 E. Původní majitel říkal, že připojil disk, najel do nějakého menu a spustil pravděpodobně freestyle Dash. Ten disk mám, ae když ho připojím, nemůžu se dostat nikam jinam, než do klasického dashboardu. Jsem úplný začátečník, prosím o radu, co mám dělat. Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Junior Moderators

Zeptal bych se toho, od koho jsem to koupil, at mi to predvede jak to funguje a vysvetli.

Neznamena ze kdyz tvrdi ze tam je RGH, ze tam opravdu je.

Podivej se v original dashi ve Hrach jestli tam je XexMenu, pokud ano, spusť ho, pres nej zkus spustit Dashlaunch a podivat se co je nastaveno v Default path (co ma najet po spusteni) a nebo pres XexMenu koukni jestli tam je FSD a spust ho default.xex souborem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XexMenu tam nebylo, to jsem tam dal až já. Pokud ho spustím, nevidím Dashlaunch, pouze dash.xex (nevím jak se podívat do Default path). nevidím tam ani soubor default.xex

Tak když přes XexMenu najedu do složky jednotlivých her a tam spustím default.xex, tak hra najede. Zkusil jsem dát na disk Nějaké novější hry, třeba Just Dance 2017 a Xbox píše, že ho musím updatovat, abych mohl hrát. Nějaký návod, jak lehce na to? Předpokládám, že oficiálně přes net to asi nepůjde. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, basildon napsal:

 

Na tento návod jsem koukal, problém může být v bodě  "Přes xexmenu spustíme FSD a v něm file manager." FSD v xboxu zřejmě není. Xbox také nemá HDD, pouze 4GB interní paměti, což jak jsem vyčetl může být problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.