dominikkoval Odesláno Leden 27, 2017 Nahlásit Odesláno Leden 27, 2017 Nedávno jsem si koupil kód na gold účet, ale při uplatnění mi to píše: Something went wrong Give it another try. If this happens again, let us know by entering the code below at xbox.com/errorhelp so we can investigate. řeším to s podporou microsoftu, ale podle nich je kód v pořádku, takže bych ho chtěl zkusit u někoho jiného, pokud půjde tak cena 1100,- Kč
0 Moderators Martinoslav Odesláno Leden 28, 2017 Moderators Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 Chapu dobre, ze tohle neni inzerat?? Presunuji...
0 dominikkoval Odesláno Leden 28, 2017 Autor Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 Před hodinou, Martinoslav napsal: Chapu dobre, ze tohle neni inzerat?? Presunuji... myslel jsem to jako inzerát chci ho prodat za takových zvláštních podmínek...
0 jirik Odesláno Leden 28, 2017 Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 a nemas zapnute automaticke obnoveni Goldu z kreditni karty? To muze nekdy udelat takovy problem.
0 dominikkoval Odesláno Leden 28, 2017 Autor Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 před 4 hodinami, jirik napsal: a nemas zapnute automaticke obnoveni Goldu z kreditni karty? To muze nekdy udelat takovy problem. nemám, před pár týdny jsem ho sám rušil
0 jirik Odesláno Leden 28, 2017 Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 a mas aktivni Gold clenstvi? Jednou se kámošovi stalo, ze musel počkat, az mu jeho Gold clenstvi vyprsi, aby mohl kod pouzit
0 dominikkoval Odesláno Leden 28, 2017 Autor Nahlásit Odesláno Leden 28, 2017 před 15 minutami, jirik napsal: a mas aktivni Gold clenstvi? Jednou se kámošovi stalo, ze musel počkat, az mu jeho Gold clenstvi vyprsi, aby mohl kod pouzit vypršelo mi měsíční, které bylo nedávno za dvacku, zrušil jsem to automatické prodloužení, koupil kód na rok, a nastal ten problém... zkusím v pondělí zavolat na podporu, zatím jsem to řešil jen přes chat, česky a mluvením se snad dozvím něco konstruktivního... zatím mi jen Roselyn a ještě jedna nějaká ženská napsala, že jim je mě moc líto a budou na tom pracovat
0 dominikkoval Odesláno Leden 30, 2017 Autor Nahlásit Odesláno Leden 30, 2017 Vyřízeno, zavolal jsem na podporu a bylo třeba projít tímto odkazem: http://live.xbox.com/cs-CZ/MigrateWebOnlyAccount . Nechápu, proč na to nepřišel někdo z těch co jsem to s nimi řešil dřív, ale slečna Monika z české xbox podpory zjevně měla s problémem zkušenost, tak ihned poradila a jak říkám, je po problému. LOCK
Otázka
dominikkoval
Nedávno jsem si koupil kód na gold účet, ale při uplatnění mi to píše:
Something went wrong
8 odpovědí na tuto otázku
Recommended Posts