Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS účet pomoc

Ondmess19

Otázka

Ahoj všem,

potřeboval bych poradit. Pořídil jsem si PS4 Pro a jsem v tom uplný nováček nikdy jsem konzoli neměl. Založil jsem si nový účet a koupil nějaký hry, ale ted jsem si od kamaráda vzal jeho účet a on ho ma připojený ke svému EA atd. Tak se chci zeptat zda je možné převézt ty hry z jednoho účtu na úplně nový? Jsou tam zakoupený samé online hry a vše je pod jeho ID, který už vím že změnit nejde. Jde spíš o to že hraju pod jeho EA a to mi změnit na moje nejde. Tak se chci zeptat zda to jde nějak udělat? Děkuji za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Prostě chtel bych multiplayer hrát s jiným jménem a se svýmy postupy.. takhle už tam mám jeho. Tak jestli neni nějaký řešení. 

Pravě že já ne a on ho ma jeste na třičtvrtě roku. Tam mi přišlo zbytečné zakupovat. 

Neni třeba možné později vytvořit nový účet a ze starého vše zakoupené přenést a tam ten starý smazat? Nebo aspon nějak odhlásit EA učet a dát tam svůj? Ono se to jinak připojuje automaticky

Odkaz ke komentáři

• 0
  • Moderators

Jak přenést účet? Ten účet můžeš přihlásit na jakékoliv konzoli s tím, že jen na jedné může být jako primární, zbytek bude muset být jako sekundární. Jinak ano iD bohužel zatím změnit nelze ale Sony o této možnosti uvažuje.
Co se týče účtu EA tak tam můžeš přihlásit jakýkoliv jelikož účet EA nemá s účtem Sony nic společného [emoji6]

Odkaz ke komentáři

• 0

Na svém hrát ty hry sice můžu, ale ne multiplayer protože na svém nemam koupeny plusko to je to tom druhem prave na kterem jsou vsechni ty hry. A mohl by jste mi poradit jak to zmenim to EA protože se to automaticky prihlasuje na jeho nejde mi tam prihlásit můj účet EA. Ješte jsme uvažovali že ten jeho účet EA smažem ale v poradně píší že to smaže i účet PS nebo co. Viz https://help.ea.com/cs-cz/help/account/how-to-close-your-origin-account/

Odkaz ke komentáři

• 0