Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS4 Audio


khue

Otázka

Zdravím, musím asi upozornit, že jsem v PS úplná začátečník, posledních 15 let jsem vlastnil jen PC a PS momentálně vlastním 1 den :-D 

Každopádně mám otázku ohledně propojení PS4 s 5.1 reproduktory (3 3,5mm jacky do PC, laicky řečeno :-D ).

Něco málinko už jsem přečetl a pochopil, že je třeba nějaký konvertor. 

Pokud by zakoupil toto - http://www.dx.com/cs/p/dts-spdif-coaxial-to-rca-ac3-digital-to-5-1ch-audio-decoder-eu-plug-483795?tc=CZK&ta=CZ&gclid=Cj0KCQiA597fBRCzARIsAHWby0GhDeKNae39xOKHaKH2iqVLssWdTuGmYIGQMbFc_7gPqxQJ5_kLZikaArJyEALw_wcB#.W_gGnuhKjIU

mám představu že bych do digitálního outputu zvuku zezadu na PS strčil kabel, jeho druhý konec do té hračky na kterou jsem dal odkaz, a do té hračky pak ony 3 zmíněné jacky z mých 5.1 repráků a šlo by to. Jak moc je ta představa mylná? :-D 

Rovnou se omlouvám ale v oblasti audia jsem opravdu laik :-) 

Moc děkuji všem, kteří si to alespoň přečtou, nedejbože odpoví :-) !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Nepletes se, ale nekupuj to. Byl jsem na tom stejne jako ty a koupil si tu krabicku. Defakto fungovala, ale problem byl, ze po par minutach se zpozdoval zvuk, takze to bylo nepouzitelne. Jedine reseni je proste koupit si repra s optikou, jak jsem to udelal nakonec ja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

doporučim ti výbornou věc, jak jsem to vyřešil já, koupil jsem si prostě sluchátka od sony, slyšel zvuky, co před tím nikdy neslyšel, můžu do toho žvatlat s kámošema, když se chce, nikoho tím neruším doma a ještě mi to nikde nepřekáží, takže já doporučuji kvalitní sluchátka a je to nejlepší možný řešení podle mě... bezdrát samozřejmě. + ušetříš mraky času, peněz a nervů

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník