Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Fyzické Hry PS3 - PS Store ?


kalimbo

Recommended Posts

Dobrý den 

Od jednoho pána mám možnost koupení her na PS3, celkem dost her za přijatelnou částku.

Ale napsal mi, ( U některých je potřeba registrace. PS store )

Nějak se v tomhle nevyznám, ale když pán vlastní fyzicky hry, tedy krabičky s CD/DVD tak přeci nutná registrace ke hraní není ne ? 

PS Store je přeci služba při které si stahujete hry do konzole, tedy pouze digitálně ne ? 

Tak že ty fyzické hry, nikoli digitální. Si přeci mohu nainstalovat a zahrát na své konzoly bez nějaké nutné registrace ? 

Děkuji za odpovědi

Jsem v tomto ohledu laik . Ale co jsem vyhledal na internetu, tak je to v rozporu s tím co mi tvrdí dotyčný pán.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vitaj,

osobně si myslím, že dotyčný zmiňuje tzv network pass. Je to prakticky kod na papírku, po jehož zadání lze hrát online. Pokud už kod zadal, je nutné si ho znovu koupit na ps store. Bez network passu si online nezahraješ. Nic jiného mne nenapadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ale hry nebudu hrát online, tak potom si je v singlu mohu zahrát bez registrace apod. ? 

před 10 minutami, Mandaz napsal:

Vitaj,

osobně si myslím, že dotyčný zmiňuje tzv network pass. Je to prakticky kod na papírku, po jehož zadání lze hrát online. Pokud už kod zadal, je nutné si ho znovu koupit na ps store. Bez network passu si online nezahraješ. Nic jiného mne nenapadá.

Když ale hry nebudu hrát online, tak potom si je v singlu mohu zahrát bez registrace apod. ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, já sem prakticky skoro celou generaci ps3 odehrál bez připojení k intertnetu/bez network passů. Singl půjde hrát normálně. A myslím si, že i update by se ti měly stahovat automaticky.

Pokud má dotyčný normální, diskové (na bluray) hry, singl spustíš normálně, není to jako třeba na pc, kde musíš zadavat nějaké licenční kliče abys vůbec mohl hru instalovat.

Odkaz ke komentáři