Hawkboy Odesláno Červen 17, 2011 Nahlásit Share Odesláno Červen 17, 2011 Zdravím všechny... Jsem úplný začátečník a proto také tento dotaz.Když si nechám flashnout xbox tak mi nepůjde hrát po live to vím a jsem s tím smířen ale hry v co-op módu na jedne obrazovce půjdou nadále že?.. Dále bych chtěl vědět jelikož xbox je 3měsíce starý a zakoupen na alze jako nový co když se sním nemco stane a budu ho mít flashlý to ztrácím záruku?plno flasheru píše ze jejich flashování je i se zárukou.. Znamená to že pokud se s ním něco stane vrátí to do původního stavu tak aby to prodejce nepoznal? Nebo jak je to myšleno.. DÁle když si ho flashnu rozjedu tam všechny hry bez sekání a v pořádku? A ty co vyjdou třeba za rok?.. A poslední kolik za ten flash se vším všudy cca dám ... Mám tu novou slimku co se prodávala v balení s kinectem.Děkuji za odpovědi a vyjasnění dotazů:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...