Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Flash nebo ne?

Hawkboy

Recommended Posts

Zdravím všechny... Jsem úplný začátečník a proto také tento dotaz.Když si nechám flashnout xbox tak mi nepůjde hrát po live to vím a jsem s tím smířen ale hry v co-op módu na jedne obrazovce půjdou nadále že?.. Dále bych chtěl vědět jelikož xbox je 3měsíce starý a zakoupen na alze jako nový co když se sním nemco stane a budu ho mít flashlý to ztrácím záruku?plno flasheru píše ze jejich flashování je i se zárukou.. Znamená to že pokud se s ním něco stane vrátí to do původního stavu tak aby to prodejce nepoznal? Nebo jak je to myšleno.. DÁle když si ho flashnu rozjedu tam všechny hry bez sekání a v pořádku? A ty co vyjdou třeba za rok?.. A poslední kolik za ten flash se vším všudy cca dám ... Mám tu novou slimku co se prodávala v balení s kinectem.Děkuji za odpovědi a vyjasnění dotazů:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• Junior Moderators

Sice jsem taky v Xku začátečník, taky se zaučuju (zatim nemam Xbox :D), ale leccos jsem už snad pochopil :)

1.) Pokud budeš mít FW LT+ 1.9 a nejnovější dashboard, stačí v abgx360 zkontrolovat hru na stealth a můžeš si vesele hrát na Live

2.) Co se týče coopu, jo, ten by měl jít úplně normálně, pokud hodláš hrát jen splitscreen (tzn. 2-4 hráči na jedné obrazovce)

3.) Jo bohužel, co jsem pochopil, flashem se záruká ztrácí (přepisuje se FW mechaniky). Ale zkušení flasheři ti dokážou nahrát originální FW do mechaniky v případě reklamace apod. Že to servis ani nepozná :)

4.) Hry ti pojedou bez sekání a v pořádku

5.) Ty co vyjdou třeba za rok budou mít nejspíš nové ochrany (důkazem je toho třeba nový XGD3, ale hry s tím se zatím skoro nedělají), ale od toho jsou tu také nové FW. Takže stačí si pravidelně (no pravidelně, tak jednou za pár měsíců :D) nechat updatnout FW od flashera a mělo by to bejt v pohodě :)