Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Flashnuti = zakaz pripojeni k xbox live?

Crazy.31

Otázka

Zdravím,

mám pár otázek. Možná jsou tu už odpovědi na ně na foru, ale nikde jsem je nenašel, tak mi případně pošete jen link. Věřte mi, nechci to tu spamovat...

Koupil jsem si xbox 250gb s kinectem a mám k tomu pár dotazů.

1) Když jsem zkoušel přehrát nějaký film, napsalo mi to, že musím stáhnout nějaký kodec z xbox live nebo něco podobnýho na přehrátí. Mechaniku chci nechat flashnout. Mám to připojit k xbox live a pak nechat fashnout a nebo opačně? a nebo to nemám připojovat k xbox live vůbec??

2) Poté co se flashne mechanika a já pak budu chtít přehrát nějaký film ale za 2 roky zas budu potřebovat kodec, co a jak dál? Je pak možnost to k xbox live připojit?

Jsem úplný začátečník, tak to tak prosím berte.. Díky..

Edit: Je mi jasný, že to pak připojím k xbox live. Spíš se ptám, jak je to pak s banem? Jestli se dostane vždy nebo jaké s tím máte zkušenosti... A ještě v manuálu pro začátečníky jsem tady čet, že na tom nejdou arcade hry... Jde mi hlavně o to, aby na tom šly hry na kinect. Nic víc. Jen hry na kinect...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
Zdravím,

mám pár otázek. Možná jsou tu už odpovědi na ně na foru, ale nikde jsem je nenašel, tak mi případně pošete jen link. Věřte mi, nechci to tu spamovat...

Koupil jsem si xbox 250gb s kinectem a mám k tomu pár dotazů.

1) Když jsem zkoušel přehrát nějaký film, napsalo mi to, že musím stáhnout nějaký kodec z xbox live nebo něco podobnýho na přehrátí. Mechaniku chci nechat flashnout. Mám to připojit k xbox live a pak nechat fashnout a nebo opačně? a nebo to nemám připojovat k xbox live vůbec??

2) Poté co se flashne mechanika a já pak budu chtít přehrát nějaký film ale za 2 roky zas budu potřebovat kodec, co a jak dál? Je pak možnost to k xbox live připojit?

Jsem úplný začátečník, tak to tak prosím berte.. Díky..