Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Playstation 3 a LCD monitor


Tomas Kurfurst

Recommended Posts

Je možné napojit na Playstation 3 běžný počítačový LCD monitor? Způsobí to nějaké komplikace nebo nestandartní chování? Jakou úhlopříčku a rozlišení by měl LCD monitor mít, aby byl obraz nejlepší, jaký Playstation 3 dokáže zobrazit? Tím myslím ani poddimenzovaný, ani předimenzovaný LCD monitor. Chci to nejlepší, co pro Playstation 3 dokáže zobrazit ale nic zbytečného navíc, co konzole nedokáže. Jsem laik. Omlouvám se, pokud se ptám na samozřejmé, nebo zbytečné otázky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano monitor je možné zapojit do ps3 bezproblémově. Stačí propojit monitor s ps3 HDMI kabelem (pokud nemá monitor hdmi vystup, tak koupit nějakou redukci na hdmi). Úhlopříčku ti asi moc neporadím. Já jsem měl dříve ps3 na monitoru 22palců, ale teď už hraji na TV (37). Každopádně Ti doporučuju se kouknout na monitor, který na e3 sony představili. Je to 3D 24palcový monitor (herní...snad :D ) a za 499$ by k němu mělo být resistance 3, hdmi kabel a 3D brýle. Tento monitor podle mě na hry vynikajicí (koukni na něj). Jinak nemám ponětí, ale určitě v dnešní době rozlišení full hd (1080p)..... Hodně štěstí ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Heureka.cz mi bylo odpovězeno:

Připojíte to na všechny monitory, které mají DVI/HDMI konektor. Podmínkou ale je, aby podporovali HDCP. Monitor by měl mít rozlišení 1920x1200.

Hledal jsem takový monitor ale nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Heureka.cz mi bylo odpovězeno:

Připojíte to na všechny monitory, které mají DVI/HDMI konektor. Podmínkou ale je, aby podporovali HDCP. Monitor by měl mít rozlišení 1920x1200.

Hledal jsem takový monitor ale nenašel.

Na PS3, X360 atd. staci max. 1920x1080 (co je 1080p) a nie 1200!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky