pfunky Odesláno Listopad 10, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 10, 2011 Prosil bych o pomoc jak to mám flashnout, jsem amatér v tomhle směru a mám poprvé psp ( dostal jsem ho dnes uplně nové ), klidně bych vám řekl i jakou mám základní desku ale nevím kde to najdu, byl bych moc rád za pomoc, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Puu Odesláno Listopad 11, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2011 http://console-forum.net/tema/132310-jaky-cfw-na-psp-e-1004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfunky Odesláno Listopad 11, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2011 A jak to mám teda flashnout, zatím se v těch psp fakt moc nevyznám, jakože nejsem ♥♥♥♥♥♥ ale zase to nechci ♥♥♥♥♥♥:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anonymous_ Odesláno Listopad 11, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2011 Tady mas navod http://psp.novinky.org/view.php?cisloclanku=2011090001 Pripadne tam pry jede i permanent, na ktery je navod i primo zde na foru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pfunky Odesláno Listopad 11, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2011 no mel bych to mit nainstalovane akorat nevim jak muzu tedka hrat ty iso hry nebo kam je dat aby se mi nacetly:/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Puu Odesláno Listopad 11, 2011 Nahlásit Share Odesláno Listopad 11, 2011 no mel bych to mit nainstalovane akorat nevim jak muzu tedka hrat ty iso hry nebo kam je dat aby se mi nacetly:/ Tuhle otázku bych v novým topicu už v týhle době fakt nečekal...Na rootu karty vytvoř složku ISO a tam to dávej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...