Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

nds lite + micro SD+ DSTT - mrtvý brouk


rocosi

Otázka

Dobrý den, pořídil jsem kartu DSTT for NDS/NDSL s microSD 1GB nejsem zběhlý, ale po nainstalování TTmenu a dvou souborů DAT se nic neděje, konzole zamrzne na warning upozornění... párkrát kartu přijaalo, ale dělalo to jako by tam žádná karta nebyla...Karta vypadá i vevnitř jako REAL...

Má někdo zkušenost?, jsem nováček

Může být karta fake co jaký byjste doporučily soft?

MicroSD byla použita z balíčku k nokii, formátovaná na FAT32

nevím si rady, těším se na Maria jako dítě... díky moc za jakoukoli radu či pomoc, dám thx

díky Roman

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

U DSTT a R4 byva dost casto problem s klony (kopie, fake, napodobeniny) jinych karet a vetsinou to byvaji kopie jedna druhe (DSTT kopie R4 s mixem kdovicehojeste).

Pokud ti zamrza konzole (tj. DSko) tak s nejvetsi pravdepodobnosti budes mit spatne nahrany kernel (system) te karty a nebo ta karta sama o sobe muze byt vadna.

Zkus oficialni kernel v1.17

http://www.ndstt.net/download.html

nebo alternativni v1.18 (zda se ze v kombinaci s YSMENU systemem)

http://www.happydone.com/en/download.html

Pokud to nepujde ani s jednim z nich, tak zkus kartu "jemne" pomackat ve spojich (treba to tam nekde drhne) a "jemne" ocistit kontakty te karty.

S pametovkou nic nedelej, jelikoz 99% vsech karet zvladne jakoukoli pametovku - pokud teda je funkcni a dobre naformatovana. DSTT mam dojem zvlada minimalne 2GB (mozna i vic, ale to si nejsem jist).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Zeptam se na www adresu, ktera je uvedena na krabicce od dstt a kde je karta zakoupena (ktery eshop).

btw. se zaplnovanim pametovek je to blbost (promin) - mam 8GB kartu a na ni cca 60MB volneho jen pro pripad ukladani pozic ve hrach :D A v DS 2GB, volneho ani ne 20MB :D a zadny problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0