Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Kde hrajete ?


Hedvin

Recommended Posts

Měl bych takový výjimečný dotaz, kde paříte na konzoli ? Jestli vlastníte televizi, či monitor a kde paříte, například na gauči, v posteli, u stolu atd. Já osobně nevlastním konzoli, ale zajímalo by mě to. Trochu OT, ale ani nevíte jak vám závidím konzoli, nejraději bych jí měl ihned, ale bohužel finance mě tlačí. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak si ji porid na splatky, pokud pracujes... a nemusis zavidet (ostatne neni ani moc co.-)

ja ji mam doma, v pokoji u telky pred gaucem, vc domaciho kina (ps3 pouzivam na prehravani bluray disku).

Já si myslim že je závidět hodně. Už jenom ta pohoda, né se krčit u počítače. Pro mě jsou konzole docela podstatné, protože nejsem náročný hráč na grafiku, ale především na hratelnost, což jsou konzole na tohle nejlepší. A bohužel nepracuji, ale studuji.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si myslim že je závidět hodně. Už jenom ta pohoda, né se krčit u počítače. Pro mě jsou konzole docela podstatné, protože nejsem náročný hráč na grafiku, ale především na hratelnost, což jsou konzole na tohle nejlepší. A bohužel nepracuji, ale studuji.

konzoli sem si porizoval z toho samyho duvodu co rikas ty, kvuli pohode, odpocinku atp... ale po 4 letech co ji mam, tak nevim, obcas dost premyslim, ze opet presednu k PC. Uvidime co prinese nova generace konzoli... ale to neni k tematu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem taky student a byl jsem schopnej se dostat k penězům na koupi PS3(tehdy ještě stála 7,5k :( )...takže takhle ...sám jsem si dokonce koupil i mobil za 8k...nedá se vymlouvat na to, že jsi student...brigáda snad neexistuje? :/ seš asi línej a čekáš ,až ti penize daj rodiče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky