Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Rada - PSP 2004 - HW


Alister15

Otázka

Ahoj lidi, tehdy jsem myslimže sem psal ohledně tohohle psp, že jsem měl problém se zprovozněním psp, rychle shrnu.... Psp mám od kámoše a jen mu spadlo od tý doby nejde, lidi říkali brick a pod. Psp když jsi chci zapnout tak jen problikne respektive problikne kontrolka (zelené světýlko) a dál nic. Když jsem ho kompletně rozberal nic jsem nenašel až dneska jsem si všiml (huráá :D ), že u displaye jak je ta páska na propojeni tak v tý pásce je dírka (díra) . Logicky jsem usoudil žeby to mohlo být tim, taky proto jen kontrolka problikne ale nic se dál neděje pač proud se sekne v tom děravim místě. Ale jsem houby odborník tak se ptám tu jestli tam je ta možnost a jak na to. pokud nový display (zda se to vyplati) nebo jen nejak tu pásku...

Diky moc vsem za rady :bash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

To bude ten flex kabel spojující displej se základovkou předpokládám. Nevím, jak je to tam připojený, ale pokud jde ten kabel odpojit i od displeje i od základovky, tak by stačil jen ten kabel, pokud to nejde, tak bych koupil celý displej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Samotnej flex nevyměníš. Ze základky ho vycvakneš bez problému ale na displeji jako takovým je nalepenej a když ho odtrhneš už ho nepřilepíš. Navíc psp musí naběhnout i s odpojeným displejem. Jestli jenom problikne zelená ledka, hledej vadu na základní desce a ne v displeji. Pokud budeš chtít psp uvést zase do provozu, novýmu displeji se stejně nevyhneš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz