Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Fatal crash intercepted při načítání DVD


Noona

Otázka

Zdravím!

Jsem nováček, xbox mám pár hodin :) Mám xbox s LT+3.0, RGH.

Vypálila jsem podle návodu Katalyzátora dvd s hrou HNL 12. Při načítání hry se dříve nebo později objeví právě tato hláška... Co s tím? Je to blbě vypálený?

Ještě jsem zkoušela hru Tekken 6, opět vypáleno dle návodu a tam to vypadá ok...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Vitej do xbox rodiny.:-) Muze byt vice moznosti...Spatne dvd,spatne iso...Kontrolovala jsi iso pred vypalenim v abgx??:-)

Jinak to neni Katalyzator, ale Kanalyzator. :-)

Jinak u RGH myslim nemusis palit na DVD, ale hry rovnou davat na HDD. Samozrejme online ti nepujde. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Zdravím!

Jsem nováček, xbox mám pár hodin :) Mám xbox s LT+3.0, RGH.

Vypálila jsem podle návodu Katalyzátora dvd s hrou HNL 12. Při načítání hry se dříve nebo později objeví právě tato hláška... Co s tím? Je to blbě vypálený?

Ještě jsem zkoušela hru Tekken 6, opět vypáleno dle návodu a tam to vypadá ok...

Hraj rovnou z disku,vypalovat nemusíš nic

Varianta 1 - Máš stažené ISO

- ISO převeď standardně přes ISO2GOD do GOD formátu

- Ten nahraj na konzoli (přes USB FAT32 externí disk,flashku, FTP)

- Hraj

Varianta 2 - Nemáš ISO, ale jen vypálené DVD s hrou

- Nainstaluj si IMGBURN na PC

- Vypálené DVD dej do mechaniky, vyber volbu "Create Image File From Disc" tím se ti vytvoří na disku ISO

- ISO převeď standardně přes ISO2GOD do GOD formátu

- Ten nahraj na konzoli (přes USB FAT32 externí disk,flashku, FTP)

- Hraj

Varianta 3 - Nemáš ISO, ale jen vypálené DVD s hrou a máš kromě RGH i flash mechaniky

- Vypálené DVD dej do Xboxu

- Ve FSD v utilities vyber DVD extract, to uloží DVD na disk

- Hraj

Varianta 4 - Nemáš nic jen původní hry nainstalované na HDD v originálním dashboardu NXE