Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PSVita Flash


Gerrapa

Otázka

Dobrý den, v ohledu psp jsem docela začátečník, moc se tomu nevěnuju a ohledně vity jsem toho moc nenašel, tak se ptám tady, jde flashnout psp vita? konkrétně tento: http://www.alza.cz/sony-playstation-vita-black-d245103.htm bratr si ho bude kupovat, tak se chci zeptat, jestli tam bude moci hrát stažený hry, děkuji :)

// Přesunuto z PSP do PSV sekce. R

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Zdravím, za prvé tohle sem vůbec nepaří, pro PS Vitu je tu už nová sekce fóra. Za druhé to není PSP Vita, ale PSVita, tedy absolutně nová konzole, nástupce PSP (asi tak jako Playstation 3 je nástupcem Playstation 2). A za třetí, ne flashnuté zatím není a řekl bych asi ještě dlouho nebude, protože tato konzole je pro většinu naprostým zklamáním, protože na ní není po více jak roce co je na trhu, ani 10 kloudných her, které by výhody této konzole nějak využívalo. Takže bych spíše tvému bráchovi radil, ať si koupí buď z bazaru nějaké PSP nebo nějaký mobil s Androidem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

1. PS Vita není více jak rok na trhu

2. PS Vita flashnout nejde a nejdou na ní hrát pirátské kopie her

3. Zajímavé tituly mají v blízkém budoucnu vyjít. Ale je pravda že i na můj vkus by jich mohlo být mnohem více. snad se časem dočkáme. PS Vita je technologicky mnohem dále než PSP a pokud bratrovi nevadí, že jednou za čas si koupí nějakou hru, pak bych do ní šel. Pokud chce vyloženě hrát zdarma a hry ho moc nelákají pak určitě PSP a flashnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Dobrý den, v ohledu psp jsem docela začátečník, moc se tomu nevěnuju a ohledně vity jsem toho moc nenašel, tak se ptám tady, jde flashnout psp vita? konkrétně tento: http://www.alza.cz/sony-playstation-vita-black-d245103.htm bratr si ho bude kupovat, tak se chci zeptat, jestli tam bude moci hrát stažený hry, děkuji :)